واکنش تند آزاده مهدی زاده به استایل صدف عسگری

آیه‌های زمینی به عنوان تنها فیلم بلند از میان ۴۰ فیلم معرفی‌شده از سینمای ایران در هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن انتخاب شد و قرار است در مهٔ ۲۰۲۳ در بخش نوعی نگاه نمایش داده شود.

به گزارش پارسینه پلاس، صدف عسگری بازیگر جوان ایرا است.صدف عسگری در فیلم آیه های زمینی ایفای نقش کرده است.آیه‌های زمینی فیلم درام ایرانی به نویسندگی و کارگردانی مشترک علی عسگری و علیرضا خاتمی است.

این فیلم قرار است برای نخستین بار در مهٔ ۲۰۲۳ در بخش نوعی نگاه از هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن نمایش داده شود، و تنها نمایندهٔ سینمای ایران در بخش رسمی جشنواره سال ۲۰۲۳ است.آیه‌های زمینی داستان زندگی روزمره مردمی از طبقات گوناگون ایران امروز را روایت می‌کند که به دلیل شرایط موجود با محدودیت‌هایی که به آنها تحمیل شده دست و پنجه نرم می‌کنند. فیلم یادآوری شعری از فروغ فرخزاد است.

آیه‌های زمینی به عنوان تنها فیلم بلند از میان ۴۰ فیلم معرفی‌شده از سینمای ایران در هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن انتخاب شد و قرار است در مهٔ ۲۰۲۳ در بخش نوعی نگاه نمایش داده شود.

در این فیلم بازیگرانی همچون گوهر خیراندیش ، مجید صالحی ،فرزین محدث،صدف عسگری، حسین سلیمانی و… نقش آفرینی کرده اند.

در ادامه واکنش آزاده مهدی زاده (بازیگر سریال نوار زرد) به پوشش صدف عسگری در جشنواره کن او نوشت: ‎من اهل قضـــاوت کردن نیستم اما عزیز من خانم صدف نمی دونم چی چی وقتی به یک فســـتیوال خارجی دعـــ‌وت میشی حتی اگر خودت سوادش رو نداری یه استایلیست با خودت ببر چهار تا مجله ببین چهار تا فسـ ــتیوال قبل رو بشین ببین اصلاً نمی خواد ادای اونورآبیا رو در بیاری حداقل از بازیگرای ایرانی که قبل تر از شما تجربه داشتن الـــگو برداری کن خانم لیلا حاتمی، نیکی کریمی، گلشیفته فراهانی، ترانه علیدوستی ‎به هر قـــیمتی دنبال حاشیه نباشید لباس زیر رو روی لباس نمی پوشن شــرم آوره این اولین باره دارم نظــ‌ر شخــصی میدم وقتی سینما در این حد بی در و پیـکر میشه انتظار بیشتر از این رو هم نمیشه داشت

صدف عسگری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا