واکنش ستاره پسیانی به سفر ویتنی رایت به ایران

ستاره پسیانی بازیگر زن سینمای ایران با انتشار عکس نوشته ای در اینستاگرام به سفر جنجالی ویتنی رایت به ایران واکنش نشان داد.

به گزارش پارسینه پلاس،در این تصویر که ستاره پسیانی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته، این بازیگر زن ایرانی نوشت: اهالی این سرزمینو برای کشف حجاب به روش های مختلف مجازات میکنین اونوقت به بازیگر [فیلم های غیراخلاقی] اجازه میدین بیاد برای ایرانگردی؟!

عکس واکنش بازیگر زن به سفر ویتنی رایت به ایران که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| واکنش بازیگر زن به سفر ویتنی رایت به ایران

۹ دیدگاه

  1. برای اینکه بی حجابی و رقص و آواز فقط برای ما مردم بدبخت ایران حرام و گناهه و برای بقیه مردم دنیا از جمله سوریه و فلسطین و لبنان و عراق و آمریکا و و …… هیییییچ اشکالی ندارد چون آیه لا اکراه فی الدین برای بقیه س و بقیه قرآن برای ما ایرانیهاست ای آه از کشورم مگر مشکلات ما یکی دو تان ؟

    1. سلام والا اونقد که تو ایران مردم ولنگارند وازاد جای دیگه نیست بعدش کرامت انسان به انسانیته نه رقص وبی بند وباری نمیگم شادی بده نه هر چیز به جای خود

  2. توی آمریکا کار این خانم آزاد و قانونیه ولی اینجا اسمش بد در رفته. مطمئنا برای ضبط فیلم اینجا نیومده. ضمنا نیست خیلی از این هنرپیشه های خودمون علیه السلام هستن حضور خانم آمریکایی اذیتشون میکنه.چقدر خوبه آدم ظاهر و باطنش یکی باشه نه اینکه خودش هرکاری دوسداره در خفا بکنه بعد در انظار ملت جانماز آب بکشه

    1. اسمش بد در نرفته، در تمام دنیا کاری زشت و ناپسند بحساب میاد. حتی در کشورهای غربی. اینکه آزاد هستند بمعنی خوب و محترم بودن این شغل نیست.

  3. مسلما برنامه ریزی شده وبه لجنهایی مثل رایت و اون لکاته دیگه میا خلیفه پول دادن تا با طرفداری از فلسطین موضوع مقاومت رو لوث کنن و بگن اینها مدافعان فلسطین هستن. مسئولین بای بیشتر هوشیار باشن تا امثال اینه نتونن بیان تو ایران وچفیه ببندن بعد خبر دروغ پخش کنن که به دعوت ایران اینجا اومدن.

  4. او یک توریست بوده که هنگام اخذ ویزا شغلش برای مسئولان سفارت مشخص نبوده. قطعا اگر می‌دانستند که وی شغلش چیست هرگز به وی ویزا نمی‌دادند. اتفاق بزرگی رخ نداده. یک فرد غیر مسلمان با مخفی نودن شغلش آمده ایران و رفته. در ایران هم هیچ تخلفی بنا به قوانین کشور انجام نداده. مشکل کجاست؟ چرا اینقدر بزرگش می‌کنند؟
    ای کاش امثال این خانم بازیگر ایرانی کمی مطالعه داشتند تا بفهمند مسئله حجاب( که در ایران هیچ ربطی به حجاب اسلامی ندازد) اگر برای ایران مهم نیست پس چرا غرب میلیونها دلار برای بی ارزش کردنش هزینه می‌کند. در غرب برادر به برادر یک نوشابه مجانی نمی‌دهد، اما آنها میلیونها دلار هزینه رواج بی حجابی در کشورمان می‌کنند. چرا؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا