واکنش معنادار کریم بنزما به لغو جنجالی دیدار سپاهان و الاتحاد +عکس

کریم بنزما ستاره فرانسوی الاتحاد عربستان با انتشار استوری متفاوتی به لغو بحث برانگیز دیدار تیم های سپاهان و نماینده عربستان واکنش نشان داده است.

به گزارش پارسینه پلاس، دیدار تیم های سپاهان و و الاتحاد که قرار بود از ساعاتی پیش در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شود در اقدامی غیرمنتظره و عجیب لغو شد.

البته این در حالی است که بازیکنان الاتحاد در همان ابتدا ورزشگاه را ترک کردند و گفته می شود با اتوبوس برای پرواز به ریاض به سوی فرودگاه رفته اند.

هر چند تا این لحظه هنوز هیچ کدام از مقامات فوتبال سپاهان به طور رسمی علت لغو این دیدار را اعلام نکرده اند.

اما به نظر می رسد نتیجه این بازی باید توسط کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص شود.

در همین رابطه حالا کریم بنزما ستاره مشهور الاتحاد که به سبب مبتلا شدن به ویروس کرونا نتوانست کاروان تیم اش را در این سفر همراهی کند استوری جالب توجه ای را در اینستاگرام اش منتشر کرده است.

این مهاجم فرانسوی با انتشار پوستری از باشگاه الاتحاد پیش از این اتفاقات جنجالی با جمله lets go اعضای تیم اش را به پیروزی تشویق کرده است.

عکس/ واکنش معنادار کریم بنزما به لغو جنجالی دیدار سپاهان و الاتحاد

طغیان جواد کاظمیان برای حضور رونالدو، نیمار و بنزما در ایران

به گزارش وقت صبح، جواد کاظمیان ستاره پیشین تیم پرسپولیس با انتشار یک استوری جنجالی در صفحه شخصی اش به حضور رونالدو و نیمار در ایران واکنش عجیبی نشان داده است.

ساعات گذشته قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ در حالی برگزار شد که نتیجه‌اش باعث غافلگیری طرفداران فوتبال شد.

چرا که با این قرعه کشی صورت گرفته در لیگ قهرمانان نیمار، بنزما و رونالدو باید برای بازی با نساجی، الاتحاد و پرسپولیس به ایران بیایند.

البته اعلام این خبر و حضور ستارگان مشهور فوتبال دنیا در ایران واکنش ‌های متفاوتی را از سوی اغلب پیشکسوتان فوتبال در پی داشته است.
در همین خصوص حالا جواد کاظمیان ستاره پیشین سرخ پوشان با نوشتن یادداشتی جنجالی در صفحه شخصی اش واکنش عجیبی به این موضوع نشان داده است.

این پیشکسوت پرحاشیه در این رابطه با زبانی طعنه آمیز و تند نوشته است: رونالدو بنزما نیمار بیان ایران گوشی‌های آیفون ۱۴ شون آنتن نمیده! دایرکت بدین ۱۳ بیارن! ۱۳ هم بیارن وی پی ان باید تهیه کنن!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا