وقتی علیرضا بیرانوند عاشق خودش می شود

علیرضا بیرانوند دروازه بان اول تیم پرسپولیس با انتشار یک استوری جالب توجه در صفحه شخصی اش خودش را حسابی تحویل گرفته است.

به گزارش پارسینه پلاس، فردا روز سرنوشت سازی برای علیرضا بیرانوند دروازه بان اول پرسپولیس و تیم ملی فوتبال است. از این رو که وضعیت آسیب دیدگی وی در تست نهایی فردا مشخص می شود.

و آنوقت او تکلیف اش را می داند که می تواند مقابل رونالدو و تیمش قرار بگیرد یا که باید از روی نیمکت نظاره گر این دیدار حساس باشد.

هر چند گمانه زنی ها حکایت از این دارد که احتمالا علی بیرو در ترکیب اصلی پرسپولیس برابر حریف عربستانی اش حضور نداشته باشد.

عکس/ وقتی علیرضا بیرانوند برای خودش نوشابه باز می کندچرا که با توجه به مصدومیت حساسی که وی دارد ممکن است برای ماه های طولانی از حضور در زمین فوتبال محروم شود.

البته در روزهای اخیر روحیه بالای بیرانوند و تلاش مضاعف او برای بهبودی از سوی هواداران سرخ پوشان پایتخت با تحسین مواجه شده است.

در همین رابطه حالا ستاره پرسپولیس با انتشار استوری جالب و متفاوتی در صفحه شخصی اش خودش را به طور ویژه تحویل گرفته است.

بیرانوند کار با توپ را استارت زد

علیرضا بیرانوند که در دیدار مقابل بلغارستان دچار مصدومیت شده بود، اکنون با امیدواری زیادی مهیای جدال با النصر می‌شود.

شماره یک پرسپولیس که تمرینات و برنامه فیزیوتراپی پرفشاری را برای حضور برابر حریف عربستانی در اولین گام از لیگ قهرمانان آسیا پشت سر گذاشته، از روز گذشته تمرینات سبک داخل چمن را نیز استارت زده است.

قرار است فردا علیرضا بیرانوند تست نهایی خود را پشت سر بگذارد و اگر مشکلی در این خصوص وی را تهدید نکند، قادر خواهد بود سرخپوشان را برابر حریف سرشناس همراهی کند.

پرسپولیس امروز نیز تمرینات آماده‌سازی و تاکتیکی خود را برای جدال برابر النصر پشت سر خواهد گذاشت و از فردا شب نیز راهی اردوی پیش از این دیدار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا