ویدئوی شوکه کننده از خواستگاری غافلگیرکننده “مهران مدیری” از خانم بازیگر

ویدئویی از خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام دوست در سکانسی از فیلم ساعت خوش وایرال شده است.

به گزارش پارسینه پلاس،  مهران مدیری یکی از شناخته شده ترین چهره های سینما و تلویزیون ایران است. بسیاری مهران مدیری را با سریال های کمدی پاورچین، شب های برره و مرد هزار چهره می‌شناسند. همچنین دوران حضور او در برنامه دورهمی و اجرای این برنامه نیز به شهرت مهران مدیری بسیار کمک کرد.

مهران مدیری یک فرزند پسر به نام فرهاد و یک فرزند دختر به نام شهرزاد دارد. مهران مدیری تاکنون هیچ تصویری از همسرش منتشر نکرده و این دو با یکدیگر در هیچ محفل عمومی دیده نشده‌اند.

ویدئو زیرخاکی از نعیمه نظام‌دوست و مهران مدیری در ۳۰ سال پیش را ببینید. این ویدئو سکانسی از سریال ساعت خوش است؛ سریالی که بسیاری از بازیگران کمدی با آن شناخته شدند.

مهران مدیری در این سکانس از نعیمه نظام دوست خواستگاری می‌کند.

مهران مدیری همسر فرانسوی دارد؟

عدم انتشار تصویری از همسر مهران مدیری باعث شده که شایعات مختلفی پیرامون مهران مدیری به وجود بیاید. به خصوص در سالهای اخیر که تصاویری از مهران مدیری در پاریس در کنار یک خانم توسط یک پاپاراتزی شکار شد و مهران مدیری را با حاشیه‌ای عجیب مواجه کرد.

آن زمان سایت عصر ایران نوشت: چند روز گذشته عکس‌هایی از مهران مدیری در فضای مجازی منتشر شده است که از آن به عنوان مهران مدیری در پاریس یاد می‌شود.

منبع:خبرملت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا