ویدئو/ تنها بازمانده متروپل با کسی که نجاتش داد ازدواج کرد!

فیلم عروسی تنها نجات یافته از حادثه متروپل با پسری که فرشته نجاتش بود اشک همه را درآورد.

به گزارش پارسینه پلاس،عروسی فاطمه قاسمی تنها بازمانده حادثه متروپل با پسری که نجاتش داد بسیاری از مردم را تحت تاثیر خود قرار داد.

فاطمه قاسمی متولد ۱۵ دی ۱۳۷۷ در آبادان، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی حقوق می‌باشد. او یکی از بازماندگان حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان است که پس از یک ماه بستری در بیمارستان خرداد ۱۴۰۱ از بیمارستان مرخص شد.

فاطمه قاسمی از شهریور ۱۴۰۰ در ساختمان متروپل مشغول به کار بود. تصاویری از ازدواج و همسر فاطمه قاسمی تنها بازمانده حادثه متروپل منتشر شده است.

از مصدومیت در حادثه ریزش متروپل تا ترخیص

خانم قاسمی یکی از مصدومان حادثه ریزش متروپل بود که توسط نیروهای امداد نجات پیدا کرد و در بیمارستان تحت درمان و مداوا قرار گرفت.

در نهایت در خداد ۱۴۰۱ از بیمارستان ترخیص شد. او در بیمارستان گلستان اهواز بستری بود و ساعاتی پیش با حال عمومی خوب از این بیمارستان مرخص شد.

فاطمه قاسمی تنها بازمانده متروپل با کسی که نجاتش داد ازدواج کرده است.

این مصدوم که پس از اقدامات اولیه از آبادان به اهواز منتقل شده بود، علاوه بر تروما به چشم، آسیب مهره‌های کمری و چند جراحت دیگر، بر اثر فشار ناشی از حجم آوار، دچار اختلال در عملکرد کلیه به دلیل ترشح ماده میوگلوبین در رشته‌های ماهیچه‌ای شده بود و در شرایط بسیار حساسی به سر می‌برد.

فاطمه قاسمی تنها بازمانده متروپل با کسی که نجاتش داد ازدواج کرده بود.

فاطمه قاسمی در روز حادثه مشغول به کار بود که خوشبختانه از طریق موبایل با پدرش صحبت کرده و نیروهای امدادگر بعد از شش ساعت توانستند او را از زیر آوار نجات دهند.

وی از ناحیه‌ی مهره‌های کمر و کلیه دچار آسیب دیدگی شدید شد که به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافت.

منبع: رکنا

۶ دیدگاه

  1. زیبای عزیز 🌹 تو برای ما همیشگی هستی بخاطر اینکه بازیگر مهربان وبا اخلاق وبا شخصیتی بودی که هیچ وقت فراموش نمیشی، تنهاکلاه بزرگی برسر صدا وسیما رفت که چنین جواهربا ارزشی را از دست داد، عزیزم مواظب خودت وپسر گلت باش وتا میتونی خوش باش که هیچ وقت کهنه نمیشی😘

  2. سحرقریشی. لیاقتش. همان. تتلو ی. انگل. است.وقتی. درکنار. تتلو. بالباس. جلف. عکس. می‌گرفت. همه. چیز. خوب. بودولی. حالا. تتلو. خوب. نیست. سگ. زر د. برادرشقالاست. هردو. اعدامء

  3. خداراشکرکه‌نجات‌یافتی‌ازتمام‌وجودم‌باقلبی
    پرشکرگذاری‌ازخداوندممنونم‌‌انشالله‌هیچ
    بنده‌ای‌وهیچ‌مخلوقاتی‌درکره‌زمین‌چنین
    خطراتی‌رامشاهده‌نکنندوهیچمخلوق‌وانسانی
    زیرآواره‌تخریب‌وزلزله‌گرفتارنشود
    انشاالله‌زندگی‌زناشوئ‌تان‌مبارک‌وهمراه‌با
    خوشبختی‌وعمری‌طولانی‌باشد‌الهی‌امین
    شکرت‌خدایا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا