ویدئو/ مهشید جوادی بچه مهندس: من آدم خونه م!

مهشید جوادی بازیگر محبوب سریال بچه مهندس از ترس خود از کرونا گفت.

به گزارش سبک ایده آل، مهشید جوادی در اوج روزهایی که جامعه درگیر ویروس منحوس کرونا بود، در یک برنامه تلویزیونی حضور پیدا کرد و از این بیماری گفت.

زندگی هنری مهشید جوادی

مهشید جوادی، بازیگر جوان ایرانی، متولد دوم بهمن ماه سال ۱۳۷۴ در ارومیه است. او نخستین تجربه بازیگری خود را در سال ۱۳۹۶ با بازی در مجموعه تلویزیونی عمودی‌ها به کارگردانی محمدحسین حجت ذیجودی آغاز کرد.

اگرچه این مجموعه موفقیت چندانی نداشت، اما برای جوادی تجربه ارزشمندی به شمار می‌رفت.

او در این مجموعه با بازیگران بزرگی همچون محسن یگانه، اسدالله یکتا، کیانوش عرفانی و سیدمهرداد ضیایی همبازی بود که همکاری با آن‌ها برایش بسیار سودمند واقع شد.

مهشید جوادی در سال ۱۳۹۶ با بازی در مجموعه محبوب تلویزیونی «آنام» به کارگردانی جواد افشار، موفق شد نقش و حضور خود را در میان مخاطبان تثبیت کند.

او در این مجموعه نقش مهمی را ایفا کرد و توانست با استعداد بازیگری خود در کنار بازیگرانی همچون مجید واشقانی، امیررضا دلاوری، ناصر هاشمی و لاله مرزبان مورد توجه قرار گیرد.

بازی در سریال پرمخاطب آنام برای جوادی تجربه بسیار ارزشمندی بود و توانست مهارت‌های بازیگری‌اش را ارتقا دهد. این مجموعه نقطه عطفی در کارنامه هنری جوادی محسوب می‌شود.

جوادی در تئاتر

مهشید جوادی در تئاتر نیز بازی می‌کرد. ایشان در دو سریال تلوزیونی به زبان ترکی آذری نیز ایفای نقش کرده بود که در شبکه استانی پخش شد.

ایشان کارشناسی ریاضی خوانده است و برای ارشد قصد ادامه تحصیل در رشته هنر دارد. جوادی از ۱۴ سالگی در کلاس‌های خبرنگاری در باشگاه خبرنگاران شرکت کرد و همزمان برای گویندگی هم کسب اطلاع می‌کرد.

در کارنامه هنری ایشان کار در چند فیلم کوتاه و تله فیلم نیز وجود دارد. ایشان در یک مصاحبه خبری گفته بود که بازیگری را دوست دارد و می‌خواهم در کنار درس خواندن به این حرفه بپردازم، اگر درس نخوانم احساس می‌کنم مفید نیستم.

مجموعه‌های تلویزیونی

سریال حورمت در سال ۱۳۹۳

سریال دریا در سال ۱۳۹۵

سریال عمودی‌ها در سال ۱۳۹۶

سریال آنام در سال ۱۳۹۶

سریال راه و بی‌راه در سال ۱۳۹۶

سریال بچه مهندس در سال ۱۳۹۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا