ویکتوریا سیکرت برای نجات خود به سراغ فرشته‌های سابق‌ این خانه مد رفت!

«ویکتوریا سیکرت» در سال ۲۰۱۸ نمایش‌های مشهور فرشته‌های خود را با حضور مدل‌های خیلی لاغر منحل کرد، تا این نام تجاری را فراگیرتر کند.

به گزارش پارسینه پلاس، نشان تجاری تولید کننده لباس زیر، در تلاش برای بازگشت قدرتمند به بازارهای جهانی، در جدیدترین کارزار تبلیغاتی خود به نام «مجموعه نماد» به سراغ ستاره‌های مدی که پیش از این در نمایش‌های پر زرق و برق این خانه مد قدم می‌زدند، از جمله «نائومی کمپل، ژیزل بوندشن و آدریانا لیما» رفت.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، هر چند ویکتوریا سیکرت با وجود رقبای قدرتمندی چون «سوج ایکس فنتی»، شرکت ریانا که برای طیف وسیعی از افراد با سایزهای متفاوت، لباس زیر تولید می‌کند، و «اسکیمز» ، نشان تجاری کیم کارداشیان که اخیرا ارزش آن چهار میلیارد دلار ارزیابی شده است، سهم بزرگی از بازار را از دست داده است.

ویکتوریا سیکرت برای نجات خود به سراغ فرشته‌های سابق‌ این خانه مد رفت!

این شرکت در سال ۲۰۲۲، سودی معادل ۳۸۴ میلیون دلار به دست آورد که نسبت به سود ۶۴۶ میلیون دلاری سال ۲۰۲۱ کاهش شدیدی داشت. آنها همچنین در سال ۲۰۲۰ به خاطر تعطیلی مراکز خرید در اثر همه‌گیری کرونا، متحمل ۷۲ میلیون دلار ضرر خالص شدند.

با وجود اینکه ویکتوری سیکرت به خاطر تصویر برند بسیار خاصی که ارائه می‌کرد، مورد انتقاد قرار گرفت، بر اساس تحقیقات بازار «برندسنس»، رتبه اول خود را به عنوان برترین لباس زیر زنانه در سال ۲۰۲۲ حفظ کرد.

ویکتوریا سیکرت چندی قبل اعلام کرد که نمایش مد خود را دوباره از سر می‌گیرد، اما این بار از فرشته‌هایی با بال‌های درخشان خبری نیست، بلکه زنانی از سراسر جهان در یک فیلم بلند به نام «تور جهانی ویکتوریا سیکرت» طراحی‌‌های جدید این خانه مد را معرفی خواهند کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا