پاسخ تهیه‌کنندگان مسابقه Squid Game: The Challenge به منتقدان

مسابقه مورد انتظار Squid Game: The Challenge نتفلیکس در 1 آذر منتشر شد و با انتقادهای زیادی همراه بوده است.

به گزارش پارسینه پلاس،  در ادامه پاسخ تولیدکنندگان Squid Game: The Challenge به منتقدان ما پرداخت می کنیم

بازی Squid: The Challenge از لحظه تایید بارها با انتقاداتی مواجه شد. این مسابقه که از سریال درام محبوب نتفلیکس اقتباس شده بود، ۴۵۶ شرکت کننده را گرد هم آورد تا برای جایزه رکوردشکنی ۴.۵۶ میلیون دلاری در بازی های کودکان به رقابت بپردازند.

همانطور که یک بررسی اخیر هالیوود ریپورتر اشاره کرد: «سریال بازی ماهی مرکب، نمادی از غیرانسانی بودن سیستم کاپیتالیسم بود… مسابقه Squid Game: The Challenge بر روی ساده‌ترین جنبه‌های بازی ماهی مرکب استوار است.”

اما در مصاحبه ای جدید با THR، استفن لمبرت، تیم هارکورت و جان هی، تهیه کنندگان اجرایی استودیو لمبرت به این ادعا پاسخ دادند. این سه نفر همچنین گزارش هایی از شرایط بحرانی شرکت کنندگان را مدیریت می کنند.

یکی از بزرگترین انتقاداتی که به سریال وارد می شود این است که پیام ضد کاپیتالیسمی سریال اصلی را نادیده می گیرد. تیم هارکورت در پاسخ گفت:

من با این تصور که Squid Game فقط یک پیام دارد، مشکل دارم. یکی از موضوعات مهم این سریال پیام ضد کاپیتالیسم آن بود. اما این سریال می‌تواند انتقادی از رقابتی بودن بازی‌های دوران کودکی‌مان نیز باشد. همچنین، این سریال درام درباره افرادی بود که از شرایط ناامیدکننده خود فرار می‌کنند تا جایزه بزرگی را به دست آورند. نمایش ما درباره افراد نیازمند نیست؛ این مساقبه در مورد افرادی است که با یک فرصت بزرگ روبرو می‌شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا