پای سپهر حیدری به دعوای جواد نکونام و یحیی گل محمدی باز شد+ عکس

سپهر حیدری پیشکسوت پرسپولیس با انتشار یک استوری جنجالی در صفحه شخصی اش در دفاع از یحیی گل محمدی به جواد نکونام حمله کرده است.

به گزارش پارسینه پلاس،  اظهارات اخیر یحیی گل‌محمدی که تلویحا جواد نکونام را مورد خطاب قرار داده بود حالا کار را به جاهای باریک رسانده است.

چرا که نکونام چندی پیش از بازی با آلومینیوم از ناعدالتی‌های در لیگ برتر گلایه کرده و گفته بود برخی‌ها چه پول‌هایی که نمی‌گیرند، ولی اشک تمساح می‌ریزند.

اما این گفته های بحث برانگیز سرمربی استقلال با واکنش یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس همراه شد. همچنین او با جمله عجیب «آدم های بیخودی درباره‌ من حرف می زنند» پاسخ تندی به ستاره سابق تیم ملی داد.

 ادبیاتی تند و تیز

ساعاتی پیش هم سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با شمس آذر با ادبیاتی تند و تیز گفت که یحیی گل محمدی اصلا در حد من نیست و اینگونه جواب صحبت‌های یحیی گل محمدی را داد.

در همین راستا حالا سپهر حیدری کاپیتان پیشین پرسپولیس با انتشار یادداشتی آتشین در اینستاگرام اش در دفاع از گل‌محمدی به جواد نکونام حمله کرده است.

او در این رابطه نوشته است:

مرد محجوب و باحیای پرسپولیس فقط تمرکز کن و لحظه ای به این آدم‌های ضعیف حتی فکر هم‌ نکن.

هیچ کدام در خواب هم جام را لمس نکردند چه برسه به واقعیت.

photo_2023-11-02_21-22-42

۱۱ دیدگاه

  1. تو برو حواست به زنت باشه که تو کشورهای عربی لخت میشه و عرب ها دارن لذت میبرن تو یکی خفه شو فقط وطن فروش

  2. امثال هوچی نام با به زبان آوردن نام بزرگانی مثل یحیی میخوان خودشون رو مطرح و بزرگ کنند بیچاره خبر نداره زیر سایه آقا یحیی اصلا جای رشدی براش نیست ولی با پررویی و بی حیایی خو گرفته چیکار کنه بیچاره بدبخت

  3. 9اگرکریم باقری ازتیم ملی خدا حافظی نمی‌کرد نکونام هیچی نبود وهمیشه زیر سایه کریم آقا بود باعث نکونام شدن ایشان شده وناخن کوچکه اسطوره های پرسپولیس نیستند

  4. اقای نکونام بذار یکی دو سال از صادر شدن کارت مربیگری و مدرک مربیگری تو بگذره بعد بیا از نداشته ها و آرزوهات صحبت کن من متاسفم برات که با این ادبیات در مورد هم بازی و همکار خودت صحبت کردی از دید مردم ادم مودب و جنتلمن بودی اما کمال همنشین در من اثر کرد مصداق تو هست که وقتی دستیارت کسی مثل هاشمی نسب باشه که بلد نیست مودب حرف بزنه تو هم رفتار اون رو یاد گرفتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا