پریانکا چوپرا از پشیمانی اش برای جراحی در جوانی گفت!

پریانکا چوپرا بازیگر و مدل هندی در مورد جراحی ناموفقش که منجر به لقب «چوپرا پلاستیکی» در اوایل دهه 2000 شد، صحبت کرده است.

به گزارش سبک ایده آل به نقل از وقت صبح، پریانکا چوپرا جوناس بازیگر ۴۰ ساله در مصاحبه اخیرش درباره برداشتن پولیپ بینی‌اش که اشتباه انجام شده بود صحبت کرده است.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، پریانکا چوپرا بازیگر و مدل مشهور در مصاحبه اخیر خود صادقانه درباره جراحی ناموفقی که باعث افسردگی و از بین رفتن اعتماد به نفسش شده بود صحبت کرده است.

این خانم بازیگر در دهه ۲۰ سالگی خود مجبور به جراحی بینی برای برداشتن پلیپ شده بود.

با این حال جراحی اشتباه باعث شده بود که او هواداران بالیوود به او لقب «چوپرا پلاستیکی» بدهند.

پریانکا درباره این موضوع گفت: «این اتفاق افتاد و چهره من کاملاً متفاوت به نظر می‌‌رسید. من دچار افسردگی شدیدی شده بودم.»

او همچنین فاش کرده است که در آن زمان از چندین پروژه سینمایی اخراج شده است. پریانکا حتی برای مدتی طولانی می‌ترسید که این عمل جراحی ناموفق به فعالیت حرفه‌ای او پایان بدهد.

تلاش‌های خانم بازیگر برای به دست آوردن دوباره اعتماد به نفسش!

در آن زمان پریانکا مردد بود که بار دیگر برای عمل جراحی اصلاحی زیر چاقو برود، اما پدر مرحومش آشوک که او را متقاعد کرد که تحت یک عمل جراحی اصلاحی قرار بگیرد. پریانکا توضیح داد:

«من وحشت زیادی از عمل جراحی پیدا کرده بودم با این حال پدرم یک پزشک بود و به من اطمینان خاطر داد که همراه با من در اتاق خواهد بود. پدرم کسی بود که به من کمک کرد تا اعتماد به نفسم را دوباره تقویت کنم.»

پریانکا چوپرا همچنین از کارگردان بالیوود آنیل شارما به خاطر کمک به او تشکر کرده است. پریانکا چوپرا درباره این موضوع گفت: «

قرار بود من نقش اصلی را در این فیلم بازی کنم. با این حال پس از این اتفاق به من یک نقش فرعی دادند. او فیلمساز مهربانی بود. در حالی که همه بر علیه من بودند، گفت: “این یک نقش کوچک خواهد بود، اما تمام تلاش خود را برای آن انجام بده” و من هم همین کار را انجام دادم.»

چوپرا در زندگی نامه خود به نام «ناتمام» که در فوریه ۲۰۲۱ منتشر شده است، جزئیات بیشتری را در مورد جراحی ناموفقش و عواقب آن توضیح داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا