پژمان بازغی دیگر در کودک شو اجرا نمی کند

تهیه کننده «کودک شو» از تغییر دادن گروه عوامل این برنامه خبر داد و گفت: این برنامه را از سال ۱۳۹۵ طراحی و تهیه کردم. اما شبکه نسیم می خواهد تولید فصل هفتم را به گروه دیگری واگذار کند.

به گزارش پارسینه پلاس، رضا نصیری با تاکید بر اینکه دیگر تهیه کننده این برنامه نیست، اظهار داشت: از جزئیات فصل هفتم این برنامه اطلاعی ندارم. قرار بود ۱۵۵ قسمت برای فصل ششم پخش شود اما شبکه نسیم از ما ۱۰۰ قسمت خواست. من تا مرداد تمام ۱۰۰ قسمت را به شبکه تحویل دادم و دیگر از سرنوشت سریال اطلاعی ندارم.

این تهیه کننده با اعلام این خبر که فصل ششم شبکه نسیم به پایان رسیده است، گفت: طراحی برنامه کودک را خودم انجام داده بودم و از سال ۱۳۹۵ تاکنون تهیه کننده شش فصل آن بودم. در این لحظه پربیننده ترین برنامه شبکه نسیم هستیم.

نصیری در پاسخ به این سوال که دلیل تغییر شما و گروهتان چه بود، گفت: نمی دانم. این یک موضوع سلیقه ای است. شاید شبکه نسیم از این نمایش و این گروه خوشش نیامد. فعلا نمی خواهم در مورد این انتقال مصاحبه مفصلی داشته باشم.

پژمان بازغی پیش از این اعلام کرده بود که از «کودک شو» خداحافظی کرده و کارگردانی این برنامه را در فصل هفتم بر عهده نخواهد داشت.

مسابقه «کودک شو» نشان دهنده تعامل بین کودکان و خانواده هایشان است. این برنامه شامل عناوین زیادی است که به والدین کمک می کند تا با کودکان خود بیشتر آشنا شوند و با فراهم آوردن زمینه ای برای بازی کودکانه، نمایش عروسکی والدین، پرسش و پاسخ والدین و بازی بزرگسالان، اوقات خوبی را برای مخاطبان این برنامه ایجاد می کند.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا