پیام اینالویی: هویت ملی و ایرانی باید در سینمای ما دیده شود

پیام اینالویی بازیگر جوان سینمای ایران که نقش آفرینی های او را در سریالها و فیلم هایی همچون سریال خونسرد، قلب یخی ،فیلم سینمایی لاله ، پی ٢٢ و چهارشنبه دیده بودیم؛ با اشاره به اینکه هویت ایرانی و ملی باید در فیلمهای سینمایی دیده شود، افزود : قطعا آنچه که همه ما را به عنوان یک ایرانی کنار هم نگه داشته است هویت ایرانی ما است که فارغ از هر رنگ و نژادی باعث شده تا به ما رسمیت می دهد.

به گزارش پارسینه پلاس، بازیگر فیلم لاله ادامه داد: باید این هویت ملی در سینمای ما نیز نشان داده شود  تا اتحاد و وحدت را تقویت کند زیرا یکی از اساسی ترین عناصر پیشرفت کشور دوری از تفرق و ایجاد وحدت است.

اینالویی با اشاره به اینکه همیشه در فیلمهایی بازی کرده که هدفش فقط سرگرمی نباشد و  یک فکر مهم در پشت آن باشد، افزود: مثلا من زمانی که فیلم لاله را بازی کردم  می دانستم که این  اثر فقط یک فیلم ورزشی و یا سرگرم کننده نیست بلکه  یک حرف مهم دارد و  پیام آن  ایمان و باورقلبی  به هد ف و رویای  است که داریم .

بازیگر فیلم چهارشنبه با تاکید بر اینکه برای حضور در سینما زحمات بسیاری کشیده است، افزود : هر فردی بنا به حرفه خودش باید زیست مناسب آن حرفه را دنبال کند  رشته های هنری همچون بازیگری از جمله  مشاغلی است که باید افراد چند ویژگی مهم داشته باشند و همزمان هم قدرت بدنی کافی برای و هم توانایی بیانی خوبی داشته باشند.

وی ادامه داد : به همین دلیل  بازیگر باید دایم مراقب زیست خود باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا