پی بک” ۲۰۲۳، وقتی جان سینای معروف داور شد!

پی بک 2023 با داوری جان سینای معروف جذابیت زیادی به این رویداد داد.

به گزارش پارسینه پلاس، شاید پی بک ۲۰۲۳ از نظر حضور نام های بزرگ، بهترین رویداد سال WWE نبود، اما فراتر از حد انتظار توانست انتظارات هواداران را برآورده کند. پی بک همواره طرفداران خود را دارد.

چند بازی را در این رویداد شاهد بودیم که هر یک استوری لاین های جذاب و احتمالات متفاوتی را شامل میشد. بعضی از این بازی ها برتر از بقیه بودند و می توانند در دسته بهترین بازی های سال نیز قرار بگیرند.

در همین حال، در کنار مسابقات شاهد اتفاقات مهم دیگری نیز بودیم. جی اوسو به کمپانی برگشت و راهی برند راو شد.

به هر حال در این مطلب تمرکز ما روی آن چه در این رویداد داخل رینگ اتفاق افتاد است. بنابراین، بدون اتلاف وقت نگاهی به تک تک بازی ها خواهیم داشت.

بکی لینچ vs تریش استرتوس/ استیل کیج مچ

دو تا از بهترین های تاریخ WWE در بخش خودشان، در بازی افتتاحیه پی بک ۲۰۲۳ شرکت داشتند.

دیداری که درون قفس استیل کیج بود و شاهد ضرباتی سخت و خشن از سوی هر دو ورزشکار بودیم.

بکی و تریش بعد از درگیری های فرسایشی چند ماهه ای که با هم داشتند، برای آخرین بار به مصاف هم رفتند. این یک پایانی عالی برای این استوری لاین بود.

هر دو کشتی گیر چند مرتبه حریف خود را به قفس کوبیدند و بکی لینچ در یک صحنه با اجرای “تویست آو فیت” یادی هم از لیتا زنده کرد. تریش بعد از اجرای استرتوس فکشن اقدام به پین کردن کرد، اما ناموفق بود، در حالی که چند مرتبه تلاش تریش برای فرار از بالای قفس نیز ناکام ماند

. در یکی دیگر از صحنه های جذاب این بازی بکی با اجرای یک سوپرپلکس محشر از طناب بالایی، تریش را که قصد فرار از بالای قفس داشت به داخل رینگ پرتاب کرد.

در پایان، بکی با وجود دخالت زوئی استارک، توانست عضو تالار مشاهیر را شکست بدهد.

به این منظور، بکی از طناب بالایی یک من هندل اسلم اجرا کرد و موفق شد حریف خود را پین کند. تلاشی فوق العاده را از هر دو ستاره شاهد بودیم، که یکی از زیباترین بازی های سال این بخش را برگزار کردند.

د میز vs ال ای نایت با داوری جان سینا

پیش از آغاز این دیدار، جان سینا به عنوان میزبان این پی پی وی، از قصد خود برای داوری این بازی خبر داد. سینا پرومویی جالب را نیز با د میز اجرا کرد، پیش از آن که با ورود ال ای نایت بازی آغاز شود.

همان طور که از یک بازی استاندارد بیبی فیس vs هیل انتظار می رفت، هر دو ستاره عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند. سینا نیز نقش خود را به خوبی ایفا کرد، حتی لحظاتی پرتنش را نیز با هر دو ستاره، به ویژه مگااستار تجربه کرد.

ال ای در مقابل اسکال کرایشن فینالی د میز تسلیم نشد و با اجرای یک BFT توانست در این بازی پیروز شد، پس از این که میز سعی در تمسخر جان سینا داشت.

ال ای نایت پی پی وی خوبی را تجربه کرد و برد دلچسبی را به دست آورد، اما هرگز آن کل کلی که پس از بازی با پرافتخارترین کشتی گیر WWE داشت را فراموش نخواهد کرد.

ری میستریو vs آستین تیوری/ قهرمانی عنوان ایالات متحده

همچنان، چندان اثری از بالارفتن سن در ری میستریو دیده نمی شود. قهرمان عنوان ایالات متحده یکی از بهترین شب های خود را در اجرای فنون هوایی سپری کرد، در حالی که آستین تیوری نیز تلاش ستودنی‌ای نشان داد. این دو هماهنگی خیلی خوب را در رینگ باهم نشان دادند.

در یکی از جذابترین صحنه های بازی، میستریو با اجرای یک DDT خارج از رینگ، سر آستین را به زمین کوبید. سایر زمان های هم بی نقص پیش رفت و چند مرتبه در طول بازی شاهد قدرت نمایی تیوری بودیم. با این وجود، زمانی که او قصد اجرای A TOWN DOWN داشت، ری ابتدا بدل زد و سپس با رول آپ موفق شد کار حریف جوان خود را یک سره کند.

قطعا از دیدگاه استوری لاینی، سرگرم کننده ترین بازی نبود، اما تماشای آن برای همه لذت بخش بود.

کوین آونز و سمی زین vs جاجمنت دی/ قهرمانی عناوین آندیسپیوتد تگ تیم

همین حقیقت که کوین آونز شلوار جین پوشیده بود، کافی بود تا مژده یک بازی دیوانه وار را به هواداران بدهد. او و سمی زین امشب و در آخرین مرحله درگیری‌شان با جاجمنت دی در اوج آمادگی بودند. زمان زیادی از بازی نگذشته بود که شاهد دخالت دامنیک میستریو بودیم، اما کوین و سمی پا پس نکشیدند.

در یکی از جذابترین لحظات این بازی شاهد اجرای سوانتان از کوین آونز از میان تماشاگران بر روی دامنیک در حالی که روی یک میز افتاده بود، بودیم.

بازی کوین آونز و سمی زین با جاجمنت دی به همه جای ورزشگاه کشیده شد و در این میان، شاهد شکستن سر کوین آونز نیز بودیم. جی دی مک دونا و ریا ریپلی نیز به نفع جاجمنت دی، در بازی دخالت داشتند.

اما در پایان، در حالی که به نظر می رسید سمی زین کار فین بلر را تمام کرده است، دام دام با کیف MITB ضربه ای به سمی زد و مانع پین شدن فین شد.

به همین ترتیب، فین بلر توانست سمی زین را پین کند و اکنون برترین گروه هیل راو، تمام طلاها را در اختیار دارد. این بازی‌ای فوق العاده بود و به شایسته ترین شکل به تایتل رین سمی زین و کوین آونز به عنوان قهرمانان تگ تیم پایان داد. آیا این دیدار بهترین بازی پی بک ۲۰۲۳ بود؟ احتمالا بله

گریسون والر ایفکت با حضور کودی رودز

گریسون والر ابتدا با طعنه به ناکامی کودی در پایان دادن به داستان خواهان حضور وی در استیج شد. کودی در میان استقبال هواداران به رینگ آمد و بعد از جر و بحثی کوتاه با والر یک خبر بسیار مهم را اعلام کرد و آن چیزی نبود جز اضافه شدن ستاره سابق برند اسمکدان به راو و او کسی نیست جز، جی اوسو.

جی در میان تشویق هوادارن به آرنا آمد. در حالی که والر سعی در زیر سوال بردن توانایی های انفرادی او داشت، یک سوپرکیک از جی خورد و در همین حال کودی رودز از دور نگاه معنا داری به جی می کرد. چه رابطه ای بین کودی و جی است؟

ریا ریپلی vs راکل رودریگز/ قهرمانی عنوان WWE

بعد از دخالت در بازی قبلی و کمک به جاجمنت دی برای کسب قهرمانی عناوین تگ تیم، ریا ریپلی به جنگ راکل رودریگز رفت. این دو که با هم دوستی نزدیکی در دنیای واقعی دارند، نمایش قابل قبولی را اجرا کردند.

حتی برای لحظاتی به نظر می آمد که قهرمانی ریا در خطر افتاده بود.

با این وجود، ریپلی با چند ضربه سنگین توانست در برابر حریف قدرتمند خود به پیروزی برسد. او حتی در این راه از هدف گرفتن زانوی مصدوم چلنجر نیز غافل نبود.

در پایان، باز هم دخالت دامنیک میستریو نقش مهمی در نتیجه بازی ایفا کرد.

راکل یک پاور اسلم روی دام اجرا کرد، اما همین غفلت او سبب شد تا ریا با اجرای رپتیاد کارش را تمام کند. این نیز یک بازی شایسته دیگر در این پی پی وی بود.

مین ایونت/شینسکی ناکامورا vs سث رالینز/ قهرمانی عنوان سنگین وزن

چلنجر در طول این بازی حملات بی رحمانه ای را روی پشت مصدوم قهرمان اجرا کرد. مصدومیتی که داستان اصلی این بازی نیز حول محور آن می چرخید.

با این وجود، رالینز با سرسختی جنگید. او با اجرای حرکات های – فلای توانست کار را به دست بگیرد.

در یکی از زیباترین صحنه های این بازی شاهد اجرای یک اسپلش از طناب بالایی روی ناکامورا بودیم. در حالی که ناکامورا رفته رفته حملات بیشتری را انجام می داد، با این وجود، ضربات کیک، سوپلکس ها و ضربات زانوی ناکامورا برای از پای درآوردن رالینز کافی نبودند.

رالینز با کسب پیروزی در پایان این نفس گیر، توانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

این دیداری مهم بود که پایانی مناسب را برای این پی پی وی رقم زد و به نظر می رسد WWE می خواهد باز هم از شینسکی ناکامورا در صحنه مین ایونت استفاده کند. او بعد از پایان پخش زنده، دوباره به رالینز حمله کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا