چند راهکار ویژه برای براق کردن سینک ظرفشویی

اگر شماهم به دنبال روشی برای براق کردن و تمیز کردن سینک ظرفشویی میگردید حتما مقاله زیر را بخوانید.

به گزارش پارسینه پلاس، در ادامه به چند روش برای براق کردن سینک ظرفشویی استیل به شما آموزش می دهیم.

سینک ظرفشویی را با سرکه سفید براق کنید
اگر بر روی سینک شما رسوب و لکه وجود دارد می توانید برای براق کردن سینک خود از سرکه سفید استفاده کنید. به این ترتیب که یک پارچه را با استفاده از سرکه سفید خیس کنید و آن را بر روی سینک بکشید تا لکه ها را از بین ببرد. همچنین می توانید جوش شیرین و نمک را با آب مخلوط کنید و سینک را با این ترکیب بشورید، تا لکه ها را از بین ببرید.

جوش شیرین و نمک
یک فنجان نمک و یک فنجان جوش شیرین را با یک لیتر آب مخلوط کنید. این محلول نیز برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن سینک و شیرآلات استیل بسیار کارآمد است. حاصل کار یک سینک و شیرآلات درخشان است.

استفاده از محلول جوش شیرین و آبلیمو
۱ قاشق چای خوری جوش شیرین را با ¼ فنجان آبلیمو ترکیب کنید. این محلول را روی سطح سینک بریزید و اجازه دهید ۱۰ دقیقه روی سطح باقی بماند و سپس آن را با آب ولرم بشویید. جوش شیرین یک پاک کننده طبیعی است. به همین دلیل می‌توانید از آن برای پاک کردن نقاطی که دسترسی به آن‌ها سخت است استفاده کنید.

ترکیب نمک و آبلیمو برای تمیز کردن نهایی
مقداری نمک روی لکه‌های باقی مانده بریزیدی و به آن مقدار کمی آبلیمو اضافه کنید. با یک دستمال یا اسفنج تمیز، روی لکه‌ها را پاک کنید. در این مرحله مهم است به این نکته توجه کنید که نمک می‌تواند باعث خش افتادن روی سرامیک شود. پس بهتر است دستمال یا اسفنج را بسیار آرام روی سینک بکشید که باعث خرابی نشود.

همانطور که گفتیم، تداوم در تمیز کردن سینک بسیار اهمیت دارد. هر چقدر که بیشتر و به مرتب‌تر سینک را تمیز کنید، زمان و انرژی کم‌تری برای تمیز کردن عمیق آن اختصاص خواهید داد. روش‌هایی که بررسی کردیم، روش‌هایی ارزان و کم‌هزینه برای تمیز کردن سینک هستند و بدون نیاز به خرید مواد شوینده می‌توانید به راحتی از آن‌ها استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا