کارداشیان استفاده از رحم جایگزین در دنیای سلبریتی را مد کرد

اعترافات جدید کلویی کارداشیان درباره فرزند جدیدش که از طریق رحم جایگزین به دنیا آمده است، بسیار وایرال شده است.

به گزارش سبک ایده آل ، صحبت های جدید کلویی کارداشیان در ریلیتی شو این خانواده درباره اینکه با پسر ۹ ماهه‌اش، تاتوم، که با رحم جایگزین به دنیا آمده است، «پیوند کامل» ندارد، در شبکه های اجتماعی بسیار بحث برانگیز شده است.

اگرچه بحث درباره رحم جایگزین، موضوع جدیدی نیست اما اعتراف تکان دهنده کلویی کارداشیان در برنامه خانوادگی شان، مبنی بر این که به خاطر نداشتن رابطه عاطفی مشابه آنچه که با سایر فرزندانش دارد، اما با تاتوم این رابطه را ندارد، «احساس گناه» می‌کند ، موجی از اظهار نظرها را در شبکه های اجتماعی به راه انداخته است.

مدت ها است که چهره های معروف از این روش برای فرزند آوری استفاده می کنند؛ روشی که بسیار هزینه بر و لوکس به شمار می آید.

پریانکا چوپرا، بازیگر و مدل ۳۹ ساله هندی و جوناس، خواننده ۲۹ ساله ایتالیایی-آمریکایی، در سال ۲۰۱۸ با یکدیگر ازدواج کردند و امسال، با روش رحم اجاره ای، صاحب اولین فرزندشان شدند.

لیست بزرگی از ستاره های معروفی که از طریق رحم جایگزین صاحب فرزند شده اند وجود دارد، بیایید نگاهی به آن بیندازیم:

گفته می شود که حداقل یکی از بچه های رابرت دنیرو حاصل رحم اجاره ای است. پاریس هیلتون و همسرش کارتر ریم، به کمک این روش امسال صاحب فرزند شدند.

سارا جسیکا پارکر و همسرش دو فرزندشان را از طریق رحم اجاره ای به دنیا آورده اند.

تایرا بنکس، جیمی فالون، آلن پمپئو، امی اسمارت، نیکول کیدمن، لوسی لئو، الیزابت بنکس، نیست برکوس، نیل پاتریک هریس و جوردانا بروستر، کیم کارداشیان همگی با این روش صاحب فرزند شده اند.

هزینه رحم جایگزین چقدر است ؟
همان طور که پیشتر گفته شد، هزینه این روش بالا است و در برخی از ایالت های امریکا دریافت پول برای رحم جایگزین منع قانونی ندارد.

هزینه این کار ، از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت است. هزینه رحم جایگزین برای جانشینی که برای اولین بار باردار می‌شود از ۳۰ تا ۳۵ هزار دلار است، اما بسته به نوع قرارداد، امکان دریافت هزینه بیشتری است.

در برخی ایالت‌های آمریکا به زنانی که چندین بارداری در طی زندگی داشته اند، تا ۵۰ هزار دلار هم پرداخت ‌شده است. سلبریتی های مشهور نیز می‌توانند پیشنهاد پرداخت بیشتری بدهند.

در انگلستان پرداخت‌های مجاز برای رحم جانگیزین شامل هزینه‌هایی مانند بیمه عمر، مسافرت، اقامت، هدایای متوسط و جبران از دست دادن درآمد می‌شود و اجاره رحم با نیت تجارت ممنوع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا