کریس راک فیلم ریبوت Another Round را خواهد ساخت

کریس راک این کمدین و بازیگر آمریکایی اخیرا قرارداد جدیدی را برای ساخت نسخه بازسازی شده امضا کرده است. یه فیلم گرد دیگه او با «لئوناردو» قرارداد امضا کرد و کاپریو آن را تولید خواهد کرد.

به گزارش پارسینه پلاس، یه فیلم گرد دیگه این فیلم به کارگردانی توماس وینتربرگ در سال ۲۰۲۰ اکران شد و برنده اسکار شد.کریس راک قصد دارد یک بار دیگر این فیلم را بازسازی کند.

بازسازی یک تور دیگر توسط کریس راک

این دومین بار است که «کریس راک» وظیفه بازسازی یک فیلم اروپایی را بر عهده می گیرد. چون قبلا فیلم I Think I Love My Wife هم بازسازی فیلم فرانسوی Love in the Afternoon بود. او همچنین به عنوان کارگردان فیلم رئیس دولت شناخته می شود.

اولین فیلمنامه «استوارت بلومبرگ» فیلم دور دیگری و یک نویسنده جدید برای کار با The Rock (دواین جانسون) استخدام خواهد شد. وی همچنین گفت: «لئوناردو دی تهیه کنندگان این پروژه جدید شامل کاپریو، جنیفر دیویسون، براد وستون و کالین کریتون هستند.

یه فیلم گرد دیگه

فیلم اصلی، دور دیگری، با بازی مدز میکلسن و داستان این فیلم، چهار معلم را دنبال می‌کند که معتقدند یک فرد با سطح ثابت الکل خون ۰.۵% با الهام از نظریه یک فیلسوف نروژی متولد می‌شود. بالا، پایین آنها سعی می کنند با نوشیدن الکل در زندگی روزمره خود از کنترل خارج شوند.

نظر شما در مورد فیلم یک دور دیگر در سال ۲۰۲۰ چیست؟ آیا انتظار دارید کریس راک این بازی را بازسازی کند یا خیر؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا