کم‌نظیرترین لحظه‌های شکار‌شده از حیات وحش آفریقا+تصاویر

حیات وحش آفریقا به‌قدری متنوع و غنی است که مقصد بی‌بدیل عکاسان حیات وحش دنیا شده است. تماشاگر بی‌نظیرترین لحظه‌های شکار‌شده از حیات وحش آفریقا باشید.

به گزارش پارسینه پلاس به نقل از زومیت، اگرچه Peet vdWalt عکاس حرفه‌ای تمام‌وقت نیست اما شوق‌وذوق او برای عکاسی غیرقابل‌ وصف است. پیت پس از عکاسی به طبیعت، حیات وحش و حفاظت از آن علاقه دارد. او در طول زندگی‌اش از مکان‌های زیادی بازدید کرده و شانس این را داشته است که از خاطرات سفرش عکاسی کند. حتی یک عکس هم وجود ندارد که گرفته باشد. ولی نتواند زمان، مکان و حسی را که در لحظه چکاندن شاتر تجریه می‌کرده است، به یاد بیاورد.

پیت در طول سفرهایش با مناظر خارق‌العاده، دیدنی‌های باورنکردنی حیات وحش و لحظاتی مواجه شده که حتی بهترین عکس‌ها هم نمی‌توانستند آن‌ها را به نمایش بگذارند. با‌این‌حال از تلاش برای ثبت حداقل بخشی از شکوه و عظمتی که شاهد آن بوده‌، دست نکشیده است.

تصاویری که در این شاتر می‌بینید حاصل سفر او به آفریقای جنوبی و دو کشور کنیا و بوتسوانا است. به‌عقیده عکاس، بوتسوانا جواهری مطلق برای عکاسان حیات وحش است. پارک ملی مورمی و چوبه، مانند پارک ملی کروگر آفریقای جنوبی و ماسایی مارا در کنیا، طیف وسیعی از اکوسیستم‌های مختلف آفریقا را در بر گرفته‌اند. که در هر یک، لحظه بی‌نظیری انتظار صدای «چیلیکِ» به‌‌موقع عکاس خوش‌شانسی را می‌کشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا