کنایه رضا رشیدپور به سازمان هواپیمایی کشور

رضا رشیدپور به تصمیم جدید سازمان هواپیمایی کشور واکنش کنایه آمیزی نشان داد.

به گزارش پارسینه پلاس، رضا رشیدپور در اپلیکیشن ایکس نوشت: خروجی یک سازمان تخصصی به نام هواپیمایی کشوری برای حل مشکلات دردناک در حوزه‌ی حمل و نقل هوایی.

 

کنایه‌ سنگین رضا رشیدپور به اقدام جدید دولت

1 دیدگاه

  1. گلزار اخیرا خبر عروسی اش رو منتشر کرد
    یعنی گلزار پرمدعا تا حالا این همه سال مجرد بوده تنها بوده ازدواج نکرده که آخرش با این مارمولک ازدواج کنه !!!! منتظر این مارمولک بوده !!!!
    بقیه ی پارتنرها و زنان دیگرش چطوری بوده اند کی بوده اند کی هستند که گل سرسبدشون این خانم بوده !!
    دم دستی ترین ارزان ترین و فاسد ترین زنان و دختران ؟؟!!!
    واقعا گلزار پرمدعا به خاطر این خانم خدا رو شکر کرده بود !!!
    نه ریخت و قیافه و زیبایی خاصی داره نه امتیازی نه شهرتی نه مهارتی نه تحصیلاتی نه تیپ و استایل خاصی یا هیکل خاصی نه هنری !!! خیلی هم بی کلاس هست !! تازه به همدیگه هم خیانت کرده بودند ! حتی گلزار مدت زمان طولانی از زندگیش حذفش کرده بود !! حتی عشق و علاقه‌ای در کار نبوده ! حتی گلزار سالها این خانم رو که همسرش بوده انکار و مخفی می کرد !! فقط سالهای گذشته پیشرفتش و رشدش درکنار گلزار این بوده که مدام و ۲۴ ساعت کشیک گلزار رو بده یه وقت دست از پا خطا نکنه !! چقدر هم دست از پا خطا نکرده !!! گلزار تمام سالهایی که این خانم همسرش بوده مدام چشم و دلش دنبال زن های دیگری بوده عاشق دیگران بوده با زنان دیگری بوده حتی جلوی چشم همسرش !!! چطوری و روی چه حسابی این خانم این همه سال خودش رو به زور به گلزار چسبونده بوده و همسرش بوده و باهاش عروسی هم گرفته !!!!
    گلزار دهن همه رو سرویس کرد با پنهان کاری ها و زیاده خواهی هاش!!
    سالها این خانم رو مخفی و انکار کرده بود و خودش رو دروغگو و فریبکار کرده بود و نقش مرد مجرد تنهای عاشق رو برای دیگران بازی کرده بود که این خانم رو حفظ کنه نگه داره ؟؟؟؟
    خیلی برای گلزار متاسفم !!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا