گلزار با برنامه پانتولیگ به شبکه سه می‌آید

برنامه پانتولیگ با مجری گری گلزار معرفی شد.

به گزارش پارسینه پلاس،  طبق اخبار منتشر شده، محمدرضا گلزار با مسابقه‌ای «پانتولیگ» به شبکه سه می‌آید و محوریت این مسابقه بازی پانتومیم و تهیه کننده برنامه جواد فرحانی، تهیه‌کننده سابق برنامه‌های «خندوانه» و «ستاره‌ساز»

این نوع برنامه‌ها می‌توانند در پایین آمدن ضریب نفوذ ماهواره در سرگرمی‌سازی و بازگشت مخاطب به تلویزیون ایران موثر باشد.

۴ دیدگاه

  1. وقتی جونای این مملکت رو ترویج به مصرف مواد مخدر می‌کرد و خیلی از جوانان خانواده ها رو از هم پاشید و نابود کرد. خیلی ها آور دوز کردند و مردند و خانواده ها داغدار شدند حالیش نبود چیکار میکنه ؟! فرش قرمز براش پهن کنند مردک دیوانه تو خواسته و ناخواسته اوامر قاچاق چیان مواد مخدر رو اجرا میکردی جواب خانوده های این نوجوانان و جوانان این مملکت رو پدران و مادران با هزار آرزو بزرگشون کردند و تو امثال تو به نابودیشدن کشوندی رو چه کسی میده؟ خودت؟ مادرت؟ خواهرت؟ خانواده ات؟ همون کسایی که میگفتی ازشون اطاعت نکنید و بی بردباری رو اشاعه میدادی؟!

  2. بزازید بیاد پولهی که قبل گرفت همه را در خوشگذرانی خارج تموم کرد دوباره ی مسابقه براش ترتیب ببیند ی دو سه هزارمیلیادی از مردم براش جور میشد

  3. گلزار از موقعیت و فرصتی که در اختیارش گذاشته شد سواستفاده های غیر اخلاقی و غیر انسانی زیادی کرد !!!؟؟؟
    آخه کسب موفقیت و شهرت و ثروت به چه قیمتی ؟؟؟!!!!
    خاک بر سر هر کسی بشه که حتی یک درصد بخواد مثل گلزار باشه !!!!!
    مردم اگر پشت پرده های زندگی گلزار را بدانند حتی اگر بمیره خاکش نمی کنند !!!!؟
    تمام زندگیش حقه بازی و کلاهبرداری است !!
    انگار بدون کلاهبرداری حقه بازی و شارلاتان بازی توی این کشور کسی واقعا به جایی نمی‌رسه !!!؟!

    اکثریت مردم ایران پول و نان و لقمه ی حرام به خانه می برند
    اکثریت مردم ایران در ارتباط با امور مالی حتی به نزدیکان و نزدیک ترین افراد به خودشون رحم نمی کنند !!! و حق آنها را زایل و ضایع می کنند ! گویی این سرزمین صحنه ی راز بقای جنگل است ،!!
    به نظر من حتی گدا به اکثریت مردم ایران شرف دارد چون وقتی کسی گدایی می کند دیگران با رغبت و به خواست خودشان پولی را که نیاز ندارند به او می دهند !!!!
    کسانی که دست اندرکار بوده و هستند و مسوولیت داشته اند در هر جایگاهی که بوده اند. !!!! بیشتر آسیب رسان و ضرر زننده بوده اند تا کاردان و مفید و سازنده !!!! واقعیت کشور ما !!!!!!! همینه که اوضاع کشور و مردم اینجوری هست !!!!
    واقعیت این است که اکثریت مردمی که در ایران دست اندرکار بوده و هستند هرکدام به نحوی نان و لقمه ی حرام به خانه هایشان می برند !!!!

    واقعیت کشور ما !!!!
    تمام کسانی که دست اندر کار بوده و هستند و مسوولیت داشته اند بیشتر آسیب رسان و ضرر زننده بوده اند تا کاردان و مفید و سازنده !!!
    انگار واقعا توی این کشور بدون سواستفاده از موقعیت و جایگاه و بدون بدبخت کردن یه عده بدون کلاه گذاشتن سر به عده بدون به فنا دادن زندگی یه عده بدون شارلاتان بازی بدون سواستفاده از موقعیت و جایگاه بدون ایجاد مشگل برای دیگران بدون حقه بازی و فریبکاری و دروغگویی واقعا کسی به جایی نمیرسه !!!! و جایی و جایگاهی ندارد !!!!! شهرتی ثروتی جایگاهی موفقیتی برای خودش کسب نمی کند !!!
    !بدون باج دادن و یا چشم بستن روی یه سری چیزها کاری از پیش نمیره !!!!
    من خودم هم توی دانشگاهی که تدریس می کردم و هم توی دانشگاهی که دکتری می خواندم یه جورایی گروگان گرفته شدم !!!
    بدون باج دهی و چشم بستن و یا بدبخت کردن یه عده یا به فنا دادن زندگی یه عده کاری از پیش نمیره !!

    ! همینه که با این همه منابع و این همه استعداد توی این کشور اوضاع کشور و مردم اینطوری هست !!!!!
    در کشور ما بیشتر افرادی که مسوولیت داشته اند و دست اندرکار بوده اند یا جایگاهی داشته اند اگر کفه ی ترازوی موفقیت هایشان را بسنجید و با کفه ی ترازوی آسیب هایی که به کشور مردم حتی به اطرافیان و افراد نزدیک خودشان زده اند مقایسه کنید کفه ی آسیب هایی که زده اند و ضرر و زیان های که زده اند و مشکلاتی که به وجود آورده اند بسیار سنگین تر از موفقیت های خودخواهانه ای هست که به خاطر خودشان صرفا و فقط یه خاطر خودشان آن هم به هر قیمتی به دست آورده اند !!!!!!
    بخاطر همین با این همه منابع و استعداد در این کشور اوضاع کشور و مردم اینطوری هست !!!
    تقریبا هیچ جایی را خراب نکرده داغون نکرده و نابود نکرده باقی نگذاشته اند !!!!!!
    چیزی در این کشور درست نمی شود یا در حال درست شدن و بهتر شدن و رو به رشد نیست یا در حال جبران و بازسازی و بازیابی یا ترمیم یا بهتر شدن نیست فقط روز به روز همه چیز خراب تر می شود !!! روند کنونی همان طور که از خیلی وقت پیش تا کنون ادامه داشته رو به رشد نیست !!!!!

  4. هر وقت تصویر گلزار رو در هر جایی می بینم به طرز عجیبی یاد کوه زباله می افتم !!!!
    به طرز عجیبی این آدم من رو یاد کوه زباله میندازه !!!!!!
    خاک بر سر هرکسی که بخواد حتی یک درصد مثل گلزار باشه !!
    کسب ثروت و شهرت و محبوبیت به چه قیمتی !!!!!!
    آخه کی حسرت زندگی چنین آدمهایی رو داره ؟؟ آدمهایی که برای کسب ثروت موفقیت محبوبیت و شهرت هر اخلاقی و هر انسانیتی رو زیر پا میذارن !!!
    اگر اینطوری باشه امثال بابک زنجانی زندگی شون بیشتر از هرکسی حسرت میاره !!
    آدم از زندگی اینجور آدمها حالت تهوع و استفراغ بهش دست میده تا حسرت !! مردم اگر پشت پرده های زندگی گلزار رو بدونن حتی اگر بمیره خاکش نمی کنند !!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا