گیتی خامنه: شصت سال است که از مردم مهر هدیه می‌گیرم

گیتی خامنه مجری پیشکسوت کودک و نوجوان گفت: از پانزده سالگی تا کنون شصت سال است که هر روز از مردم مهر هدیه می‌گیرم.

به گزارش پارسینه پلاس، گیتی خامنه مجری پیشکسوت کودک و نوجوان در پاسخ به این سوال که وقتی دهه شصتی‌ها و کودکان دیروز شما را میبینند چه واکنشی دارند بیان کرد: تا به الان چهار دهه و نزدیک به پنجمین دهه است که در عرصه کودک و نوجوان فعال هستم. از ۱۵ سالگی تا الان حساب کنید که شصت سال سن دارم، هر روز و هر لحظه از آدم‌ها فقط مهر هدیه می‌گیرم.

وی ادامه داد: مهر عشق، لطف، حالت قدردانی، تلاش برای جبران و…، لذا از همینجا از همه عزیزانی که به بنده لطف دارند قدردانی می‌کنم و بر دست و صورت همه آن‌هایی که به هر طریقی و هر شخصی در حرفه خودش و به شکل خودش بنده را شرمنده کرده است.از همه کسانی که همه جوره به من محبت کرده‌اند و من می‌توانم تشکر کنم و بگویم آنقدر به من محبت و مهر هدیه کرده‌‌اید که می‌توانم تمام دنیا را با این میزان محبت سیراب کنم.

شایان ذکر است گیتی خامنه مجری برنامه‌های کودک و نوجوان متولد ۱۳۴۳ در خیابان امیریه تهران است.. وی از سال ۱۳۵۸ تا سال ۱۳۷۰ مجری شبکه یک تلویزیون بود و به مدت ۱۵ سال در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی بود و سپس برای تدریس هنر و زبان فارسی به خارج از کشور رفت.

گیتی خامنه در سال ۱۳۸۹ در شبکه تهران مجری برنامه «بچه‌های دیروز» بود که به بیان خاطرات کودکان دهه ۱۳۶۰ پرداخت از دیگر فعالیت‌های گیتی خامنه می‌توان به جهانگردی وی در مجموعه مستند «میراث ایران» و مجری برنامه «تا همیشه» اشاره کرد. سپس وی در سال ۱۳۹۵ مجددا در حوزه کودک و نوجوان فعال شد و در شبکه پویا به اجرا در این حوزه پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا