۱۰ بازیگر خوشتیپ ایران را بشناسید

در میان بازیگران ایران، بازیگرانی هستند که دارای چهره ای جذاب و استایلی زیبا و خوش پوش اند.

به گزارش پارسینه پلاس، در این مقاله می خواهیم ۱۰ بازیگر خوشتیپ ایران را از نظر مخاطبان سینما و تلویزیون معرفی کنیم.

 

بازیگران خوشتیپ ایران

۱.محمدرضا گلزار (Mohammad Reza Golzar)

محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران است. دارای مدرک لیسانس مهندسی مکانیک و بازیگر و مدل، خواننده و نوازنده است. فعالیت هنری اش را با نواختن گیتار در گروه موسیقی ((آریان)) شروع کرد و از سال ۱۳۸۰ وارد عرصه بازیگری شد.

۱۰ بازیگر خوشتیپ ایران

۲. شهاب حسینی (Shahab Hosseini)

شهاب حسینی بازیگری خوشتیپ و محبوب در ایران و خارج، او متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در تهران است. شهاب حسینی در رشته روانشناسی تحصیل می کرد که آن را ناتمام رها کرد و از سال ۱۳۷۷ به طور حرفه ای فعالیت خود را در زمینه بازیگری آغاز کرد و در سال ۱۳۷۹ با بازی در سریال ((پس از باران)) وارد دنیای بازیگری شد.

۱۰ بازیگر خوشتیپ ایران

۳.پارسا پیروزفر (Parsa Pirouzfar)

پارسا پیروزفر بازیگری جذاب و خوشتیپ و محبوب همه ایرانی ها، او متولد ۲۲ شهریور سال ۱۳۵۱ در تهران است. پارسا پیروزفر فارغ التحصیل لیسانس نقاشی است. او از سال ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۵ در عرصه صداپیشگی فعالیت می کرد و بعد با بازیگری در فیلم پری و در نقش (شیخ سالک) وارد دنیای بازیگری شد. پارسا پیروزفر به دلیل چهره زیبایی که دارد از خوش چهره ترین و خوشتیپ ترین بازیگران ایران به شمار می رود.

۱۰ بازیگر خوشتیپ ایران

۴.امیر جدیدی (Amir Jadidi)

امیر جدیدی بازیگری جذاب و حرفه ای است که از ۲۶ سالگی وارد عرصه بازیگری شده است. او متولد ۳۱ خرداد ۱۳۶۳ در تهران است و کارشناسی مهندسی صنایع و کارشناسی ارشد MBA را دارد. امیر جدیدی قبل از ورود به عرصه بازیگری مربی تنیس بود. امیر جدیدی به عنوان بازیگری جوان و توانمند در عرصه هنر شناخته شد و او را خوشتیپ ترین بازیگر ایرانی میدونند.

۱۰ بازیگر خوشتیپ ایران

۵.امیر آقایی (Amir Aghaei)

امیر آقایی بازیگری توانمند و محبوب و متولد ۱۰ مرداد ۱۳۵۴ در ارومیه است. او فعالیت هنری اش را از تئاتر شروع کرد و با بازی در فیلم (ارتفاع پست) و سریال (خاک سرخ) در سال ۱۳۸۰ وارد عرصه بازیگری شد. در کنار بازیگری پا در عرصه مدلینگ گذاشت و همیشه پوشش بی نظیر و خاص او، او را در لیست خوشتیپ ترین بازیگران ایران قرار داده است.

۱۰ بازیگر خوشتیپ ایران

۶.بهرام رادان (Bahram Radan)

بهرام رادان متولد ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸ و فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی است که از سال ۱۳۷۸ وارد عرصه بازیگری شد و از آن زمان به عنوان بازیگری خوشتیپ و جذاب به شمار می آید. او به عنوان بازیگری جذاب و خوشتیپ بعد از بازیگری وارد عرصه مدلینگ شد و در این زمینه در کنار بازیگری شروع به فعالیت کرد.

۱۰ بازیگر خوشتیپ ایران

۷.مهدی پاکدل (Mahdi Pakdel)

مدی پاکدل متولد ۱۰ تیر ۱۳۵۹ در اصفهان می باشد و فعالیت خود را در عرصه بازیگری با فیلم (آبی) در سال ۱۳۷۹ شروع کرد. مهدی پاکدل با مو هایی جوگندمی و پوششی رسمی همیشه جزو بازیگران خوشتیپ و جذاب سینما و تلویزیون به شمار می آید.

۱۰ بازیگر خوشتیپ ایران

۸.حامد بهداد (Hamed Behdad)

از خوشتیپ ترین بازیران ایران قطعا باید به حامد بهداد اشاره کرد. حامد بهداد متولد ۲۶ آبان ۱۳۵۶ در مشهد است و کارشناسی بازیگری تئاتر را دارد. او از سال ۱۳۷۹ وارد دنیای بازیگری با بازی در فیلم (آخر بازی) شد و طی این سال ها به بازی در نقش های به یادماندنی پرداخت. حامد بهداد از خوشتیپ ترین و جذاب ترین بازیگران ایران به شمار می رود.

۱۰ بازیگر خوشتیپ ایران

۹.هومن سیدی (Houman Seyyedi)

بازیگری محبوب و کارگردانی درجه یک، هومن سیدی متولد ۸ آذر ۱۳۵۹ در رشت است. دیپلم گرافیک دارد و کار خود را در عرصه هنر با ساختن چند فیلم کوتاه آغاز کرد و بعد در کلاس های بازیگری پرویز پرستویی شرکت کرد و وارد دنیای بازیگری شد. همن سیدی به دلیل نقش های کمدی که بازی کرده، بازیگری محبوب و به دلیل فیلم های بی نظیری که ساخته کارگردانی عالی در ایران به شمار می آید.

۱۰ بازیگر خوشتیپ ایران

۱۰.هوتن شکیبا (Hootan Shakiba)

هوتن شکیبا که اون رو با بازی در نقش (حبیب لیسانسه ها) میشناسیم، متولد ۲۴ خرداد ۱۳۶۳ در سنندج است و کارشناسی ارشد بازیگری دارد. هوتن شکیبا فعالیت خود را با بازی در تئاتر آغاز کرد و کم کم وارد سینما و تلویزیون شد و با بازی در سریال ((لیسانسه ها)) سروش صحت بیشتر شناخته شد و از جمله بازیگران محبوب و بی نظیر ایران شد.

۱۰ بازیگر خوشتیپ ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا