بازار بهجت آباد از گذشته تاکنون

در زمان‌های قدیم از بازار بهجت آباد به عنوان بازاری برای زنان باردار یاد می‌شد که اگر هوس غذایی کردند که در شهر نبود به طور حتم در این بازار پیدا می‌شد.

به گزارش پارسینه پلاس، به لطف ارتباطات جهانی، بخشی از مردم ایران سبک زندگی متفاوتی مثل گیاه‌خواری یا خوراک شرقی و دریایی را برای خود انتخاب کرده‌اند که طبیعتاً مطابق با قواعد سخت این رژیم‌ها، دسترسی به وسایل آن نیز راحت نخواهد بود.

با این حال بازاری با ۵۰ سال قدمت در نزدیکی میدان ولیعصر در پایتخت، پاتوق کسانی است که مواد غذایی مورد نیاز خود را در فروشگاه‌های معمولی پیدا نمی‌کنند؛ بازار چینی‌ها که اغلب با نام بازار بهجت آباد نیز شناخته می‌شود فقط با ۲۰ سوپرمارکت تمام تجهیزات غذا‌های دریایی و رژیم گیاهخواری اعم از انواع میگو‌ها و لابسترها، جلبک‌ها و رامن‌ها را فراهم می‌کند.

در زمان‌های قدیم از بازار بهجت آباد به عنوان بازاری برای زنان باردار یاد می‌شد، که اگر هوس غذایی کردند که در شهر نبود به طور حتم در این بازار پیدا می شد.

محصولات بازار بهجت آباد فقط به خوراکی‌های زیر دریا ختم نمی‌شود، در این بازار نقلی و کوچک میوه‌های استوایی، ادویه‌ها و سس‌های خاص خارجی و شرق آسیا به چشم می‌خورد. همچنین انواع برنج وفلفل‌های مختلف، کیمچی (یک نوع ترشی)، موچی (کیک برنجی) و قارچ‌های خاص از دیگر محصولاتی هستند که در این بازار به راحتی پیدا می‌شوند. به عبارت دیگر از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را در این بازار به فروش گذاشته‌اند!

بازار بهجت آباد که این روز‌ها ملقب به بازار چینی‌ها است، بیسکوییت لیدی فینگر ایتالیایی، بیسکویت‌های کره‌ای، پاستای ترکیه‌ای و حتی ادویه‌جات عربی عرضه می‌کند.

منبع: برنا

1 دیدگاه

  1. یکی پیام منو بفرسته برای خانم یکتا ناصر
    همسرم از پدرم کلاهبرداری کرد پدر و مادرم از رفتارهای نادرستش دق کردند و مردند ولی من بخاطر بچه هام زندگی کردم همسرم منو اجبارا توی خونه نگهداشته و اجازه حضور در محیط کار و … نداده من نشستم .. ماشین قسطی بنام من کرد و بعدش نقدی فروخت و باعث شد از من شکایت بشه … پرونده برام درست کردپ بازم زندگی کردم … درباره تحصیلاتش به من دروغ گفت درباره دارایی ش دروغ گفت حتی وجود ازدواج قبلیش و فرزندش رو پنهان کرد و گفت شناسنامه م گم شده ….. مجبورم کرد مهریه م رو ببخشم و من بازم زندگی کردم… بخاطر عزیزام بخاطر دخترام اونها پدرشون رو دوست دارند … و البته اینم بدونید من از خانم یکتا ناصر زیباترم … با چند مدرک تحصیلی با اصالت خانوادگی …. والبته همسرم بارها به من خیانت کرد دروغ گفت … اما من بازم زندگی کردم …. روزی پرتش می کنم از زندگیم بیرون که دخترام بخوان چون من مسئول تولد آنها هستم حالا با این همه مشاور و دکتر بازم نتونستید زندگیتون نگه دارید حداقل فلوکسیتین بخورید … تا بی خیال بشید …. آدمی که همسرش رو دوست نداره حتی حاضر نیست باهاش کل بندازه … چرا به هم دروغ می گید ….. چرا نمی گید که هم رو دوست دارید انقدر با پست هاتون خودتون رو برای هم لوس نکنید… بسه دیگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا