تجربه کاشت ابرو همسر شاهرخ استخری / چهره خانم بلاگر بهم ریخت!؟ + عکس

همسر شاهرخ استخری در اینستاگرام از تجربه کاشت ابرو خود در ایران گفته است. خانم بلاگر از کاشت ابرو خود بسیار راضی است.

تجربه کاشت ابرو همسر شاهرخ استخری

تجربه کاشت ابرو همسر شاهرخ استخری / چهره خانم بلاگر بهم ریخت!؟ + عکس

همسر شاهرخ استخری اهل کجاست؟

سپیده بزمی پور در ۱۴ سالگی و در سال ۱۳۸۰ همراه خانواده به بلژیک مهاجرت کرد. آنها در سال ۲۰۰۲ میلادی در شهر بروکسل سکونت گزیدند. پدر و مادر سپیده بزمی پور ساکن بلژیک هستند. امیر بزمی پور پدر سپیده بزمی پور از نقاشان ایرانی است که در زمینه رنگ روغن فعالیت می کند و نمایشگاه های بسیاری را در کشور بلژیک برگزار کرده است. این بلاگر ۲ برادر به نام سعید و امیر دارد که در کشور بلژیک زندگی می کند و صاحب یکی از برندهای خوب لوازم آرایشی در همان بلژیک است و در شعر و موسیقی هم فعال است. این بلاگر به ۳ زبان دنیا مسلط است.

مدارک تحصیلی سپیده بزمی پور 

سپیده بزمی پور دوران ابتدایی و راهنمایی را در مدارس نمونه و تیزهوشان تهران گذراند. او برای تحصیل در دبیرستان و دانشگاه در یکی از دانشگاه های بلژیک ثبت نام کرد. بزمی پور به جز مترجمی زبان انگلیسی لیسانس حسابداری نیز از دانشگاه بروکسل بلژیک دارد. او ۲۲ ساله بود که  مدرک کارشناسی حسابداری اش را گرفت.

کاشت ابرو چگونه است؟

همانگونه که مو‌های سر شما می‌ریزند، این امکان نیز وجود دارد که مو‌های ابرو نیز نازک شده و دچار ریزش شوند و این اتفاق باعث می‌شود زیبای و شادابی چهره به شدت تحت تاثیر قرار گیرد. زمانی که اولین علائم ریزش غیر طبیعی ابروها رویت شد، باید مشکل را سریعاٌ با متخصص در میان بگذارید تا درمان شروع شود. بعد از رفع عامل دخیل در ریزش ابرو، می‌توانید کاشت ابرو را انجام دهید تا تراکم موی این قسمت زیاد شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا