تغییرات لیلا بلوکات از یوسف پیامبر تا به امروز / ۱۵ سال گذشت! + عکس

عکس قدیمی لیلا بلوکات در سریال یوسف پیامبر را ببینید. ۱۵ سال از پخش اولین بار این سریال تاریخی می گذرد. یوسف پیامبر مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی بر پایهٔ داستان زندگی یوسف مطابق با روایت قرآن و منابع اسلامی، به نویسندگی و کارگردانی فرج‌الله سلحشور است که در ۴۵ قسمت از ۷ تیر تا ۲۱ آذر ۱۳۸۷ از شبکه یک سیما پخش شد. از جمله بازیگران این مجموعه، مصطفی زمانی، کتایون ریاحی، محمود پاک‌نیت و جعفر دهقان هستند.

تغییرات لیلا بلوکات از یوسف پیامبر تا به امروز

تغییرات لیلا بلوکات از یوسف پیامبر تا به امروز / ۱۵ سال گذشت! + عکس

سن لیلا بلوکات

لیلا بلوکات متولد ۴ آذر ۱۳۶۳ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی فرش می باشد که از ۱۴ سالگی تئاتر را شروع کرد و با سریال یوسف پیامبر در نقش همسر آخناتون به شهرت رسید.

خیریه لیلا بلوکات

لیلا بلوکات گفته است: از دوران کودکی عاشق کمک کردن به دیگران بودم ، یادمه در دوران دبیرستان متوجه شدم فردی برای تهیه جهیزیه دچار مشکل است در آن مقطع از همکلاسی ها، دوست و آشنا پول جمع کردم و برای آن فرد جهیزیه خریدم. لذت این کمک به قدری برایم شیرین بود که تصمیم گرفتم به شکل جدی تر وارد این حوزه شوم.

خانوم بلوکات حالا موسس خیریه مهر لیلا است که هدف موسسه کمک به بیماران ام اس ، سندروم دان ، مبتلایان به سرطان و بچه های بی سرپرست و معلول می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا