تمسخر خبرنگار عربستانی: پرسپولیسی‌ها پول ناهار ندارند!

صحبت‌های عجیب رضا درویش در برنامه فوتبال برتر مورد توجه رسانه‌های عربستانی قرار گرفته است.

به گزارش پارسینه پلاس، در فاصله ۶ روز تا برگزاری این مسابقه، سعودی‌ها به شدت فوتبال ایران و حواشی آن را زیر نظر دارند. و مسائلی که در کشور مطرح می‌شود را رصد می‌کنند.

مدیرعامل پرسپولیس دوشنبه شب با حضور در برنامه فوتبال برتر. و در شروع صحبت‌هایش به مشکلاتی که برای تأمین ناهار تیم به وجود آمده، پرداخت.

او اعلام کرد زمانی که تیم او با مشکلاتی مانند ناهار روبرو است، نمی‌تواند با النصری رقابت کند که هزینه نیم میلیارد دلاری داشته است.

خبرنگار عربستانی گفت پرسپولیسی‌ها پول ناهار ندارند!

درویش در گفتگو با محمدحسین میثاقی گفت: باید از افکار واهی به دور باشیم. با تیمی بازی داریم که نزدیک به ۵۰۰ میلیون دلار هزینه کرده است.

ما در شرایطی با این تیم روبرو می‌شویم، که برای تأمین ناهار اعضای تیم دچار مشکل شده‌ایم. رستورانی که به ما غذا می‌داد اعلام کرده است چند وقت است بدهی‌هایتان را پرداخت نکرده‌اید و دیگر به پرسپولیس غذا نمی‌دهد.

او ادامه داد: به نظر شما اگر ما چنین تیمی را ببریم عدالت اجحاف نمی‌شود؟

درست است که همیشه می‌گوییم پرسپولیس خوب است و ۳۰ تا ۴۰ میلیون هوادار دارد. و بازیکنان نیز همیشه با غیرت ایرانی پای کار آمده‌اند، جای خود دارد. ولی باید یک تناسبی هم وجود داشته باشد.

حالا نیز سعودی اسپورت با پوشش صحبت‌های درویش به ماجرای مشکلات پرسپولیس برای تأمین ناهار اعضای تیم پرداخته است.

صفحات توئیتری عربی از جمله نواف الآسیوی نیز گفته‌های مدیرعامل سرخپوشان را پوشش داده. و به وضعیت عجیب سرخ‌ها در آستانه تقابل با یاران رونالدو پرداخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا