جشن تولد مادر مریم مومن / خانم بازیگر شبیه مادرش است؟ + عکس

اینستاگرام مریم مومن با انتشار عکسی از جشن تولد مادرش به روز شده است. به نظر شما خانم بازیگر شبیه مادرش است؟ مریم مؤمن در ۶ مرداد ۱۳۷۷ در مشگین‌شهر، استان اردبیل به دنیا آمده‌است.

جشن تولد مادر مریم مومن

جشن تولد مادر مریم مومن / خانم بازیگر شبیه مادرش است؟ + عکس

طلاق پدرومادر مریم مومن

مریم مومن درباره جدایی و طلاق پدر و مادرش گفته بود: من یک شبه بزرگ شدم؛ در ۹ سالگی و اوج بچگی ام حامی مامانم شدم و سعی کردم کسی به مامانم توهین نکند. من هیچ وقت ترجیح ندادم مادرم یا پدرم را بعد از طلاق انتخاب کنم. زمانی که بردنم دادگاه و گفتند دوست داری با مادرت زندگی کنی یا پدر، من از حد فشار خون دماغ شدم. یادمه قاضی به حالم گریه کرد و درنهایت به مادرم سپرده شدم. با این حال جایگاه الان زندگی ام را مدیون قلب مهربان بابام و زحمت های مامانم هستم.

تحصیلات مریم مؤمن

مریم مؤمن فارغ‌التحصیل رشته بازیگری در مقطع کارشناسی است. مؤمن تنها فرزند خانواده بوده و پدر و مادرش زمانی که او ۹ سال داشت از هم جدا شده‌اند.

اولین فیلم مریم مؤمن

مریم مؤمن در سال ۱۳۸۲ و در سن ۵ سالگی با نقش‌آفرینی در فیلم کوتاهی که از طرف پسرعموی پدرش پیشنهاد شد، جلوی دوربین رفت و از همان موقع به بازیگری علاقه‌مند شد. وی از سال دوم راهنمایی در تئاتر شرکت کرد، اما فعالیت جدی‌اش را در دوران دانشجویی و با حضور در تئاتر دانشجویی شروع کرد. مؤمن در سال ۱۳۹۶ در تست بازیگری مجموعه تلویزیونی بانوی عمارت شرکت کرد و قبول شد، او با این اثر شناخته شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا