خوشگذرانی ریحانه پارسا و نامزد ایرانی‌اش در ترکیه / ژست‌های عاشقانه! + عکس

اینستاگرام ریحانه پارسا با انتشار عکسی از او همراه با میلاد خدایی که ۳ سالی است از نامزدی آنها می گذرد به روز شده است.

خوشگذرانی ریحانه پارسا و نامزد ایرانی‌اش در ترکیه

خوشگذرانی ریحانه پارسا و نامزد ایرانی‌اش در ترکیه / ژست‌های عاشقانه! + عکس

میلاد خدایی کیست؟

میلاد خدایی یکی از بلاگرهای اینستاگرامی بوده که در فضای مجازی فعالیت دارد او در ترکیه دارای بنگاه خرید و فروش خانه و ویلا میباشد و چند سالیست در ترکیه فعالیت میکند بسیاری از چهره های سرشناس ایرانی در ترکیه با مراجعه به او خانه و ویلا رهن و اجاره میکنند و از این رو با بسیاری از چهره های سرشناس همکاری میکند.

میلاد خدایی که برخی رسانه‌ها از او به عنوان نامزد ریحانه پارسا یاد می‌کنند، یک فعال حوزه فشن و زیبایی است که به تازگی برند‌هایی را در این کشور به ثبت رسانده‌اند. او مدتی به عنوان آرایشگر برای برخی چهره‌های هنری و ورزشی فعالیت داشته است او همچنین صاحب سالن زیبایی سیزده و استودیو به همین نام است که زیر مجموعه هلدینگ ۱۳ است. اما به نظر می‌رسد که شغل پیشین او در ایران آرایشگری بوده باشد. علت هم این است که او در صفحه اینستاگرام اش تصویری از امیر قلعه نویی منتشر کرده و نشان می‌دهد که مشغول پیرایش او است.

بیوگرافی ریحانه پارسا 

ریحانه پارسا متولد ۱ اسفند ۱۳۷۷ در تهران بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر است. دیپلمه رشته نمایش از هنرستان تئاتر است که در کنار بازیگری از علاقمندان عکاسی و مدلینگ بوده و یک گربه خانگی پسر دارد و می گوید همیشه بلند پرواز بودم.

طلاق ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ با انتشار عکس مشترک خود با آقای مهدی کوشکی (بازیگر) اعلام کرد بصورت رسمی باهم ازدواج کردند. ماجرای آشنایی این دو از دعوت مهدی کوشکی بعنوان کارگردان از خانم ریحانه برای حضور در نمایش «اولئانا» در دی ماه ۱۳۹۸ شروع شد. البته او پس از مهاجرت اعلام کرد که با این بازیگر ازدواج نکرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا