زندگی سخت کیمیا علیزاده در آلمان / خانم ورزشکار همه چیز را لو داد! + عکس

اینستاگرام کیمیا علیزاده با انتشار عکس جدیدی از او در کشور آلمان به روز شده است. او نوشته است: براتون آرزو می کنم اگر آسمون زندگیتون خاکستریه هیچی سرجاش نیست و همه چی یه کلاف گره خورده در همه کسی رو داشته باشین که بهتون بگ: بیا اینجا بگذار سرت را بغل بگیرم و در گوشت زمزمه کنم آسان مال قصه هاست اینجا وضعیت سخت است و ماهم سختیم اما جوانه میزنیم

زندگی سخت کیمیا علیزاده در آلمان

زندگی سخت کیمیا علیزاده در آلمان / خانم ورزشکار همه چیز را لو داد! + عکس

سن کیمیا علیزاده  

کیمیا علیزاده متولد ۱۹ تیر ۱۳۷۷ در کرج، تکواندوکار سابق تیم ملی است. تحصیلکرده رشته فیزیوتراپی دانشگاه خوارزمی است که از ۸ سالگی تکواندو را شروع کرد و در ۱۸ سالگی با مدال برنز المپیک تاریخ سازی کرد و جاودانه شد. او با ۱۸۳ سانتی متر قد و ۵۷ کیلوگرم وزن حالا پناهنده کشور آلمان است. از سال ۱۳۸۵ وقتی ۸ ساله بود بعد از پایان امتحانات دی ماه با تشویق مادرش تصمیم گرفت یک رشته ورزشی را برای تفریح آغاز کند به همین علت سراغ تکواندو رفت.

کیمیا علیزاده اصالتا اهل کجاست؟

کیمیا علیزاده زنوزی (Kimia Alizadeh) در شهر کرج به دنیا آمد، از سمت پدرش اهل شهر «زنوز» از شهرهای مرند استان آذربایجان شرقی و تورک زبان است. پدرش کارگاه ساخت رومیزی دارد و مادرش اهل اردبیل بوده و تنها یک برادر کوچکتر از خود به نام «کیان» دارد.

طلاق کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده اردیبهشت ۱۴۰۱ تقریبا بعد از ۴ سال زندگی مشترک با حذف تمام عکس های مشترک با همسرش حامد معدنچی تلویحا خبر اختلاف و جدایی خود را رسانه ای کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا