سکوت مجری پرحاشیه درباره ماجرای اخراجش شکست

محمدرضا شهبازی، مجری برنامه‌های پاورقی و سیدخندان به خبر جنجالی اخراجش از صداوسیما واکنش نشان داد.

به گزارش پارسینه پلاس ، محمدرضا شهبازی، مجری برنامه‌های پاورقی و سیدخندان به خبر جنجالی اخراجش از صداوسیما واکنش نشان داد.
سکوت مجری پرحاشیه درباره ماجرای اخراجش شکست
 محمدرضا شهبازی در رابطه با شایعه خبر اخراجش از شبکه دو سیما گفت:  از اجرای برنامه پاورقی کنار گذاشته نشده‌ام و خبری که برخی رسانه‌ها تحت این عنوان منتشر کرده‌اند اصلا صحت ندارد. من چند روزی به سفر رفته‌ام و قبلا هم بارها این اتفاق افتاده که وقتی من به سفر می‌روم چند روزی آقای میمندیان اجرای برنامه پاورقی را عهده‌دار می‌شوند و اتفاق عجیبی نیست.
منبع: چارسو فرهنگ

1 دیدگاه

  1. با احترام به این اقایِ مجریِ شجاع و گران سنگ و محترم باید عرض کنم ، ایشون درست دستش رو روی موضوعات مهمی گذاشت ، اصلاحطلب اگه حرام زاده نباشد حرام لقمگیش ثابت شده است چون خون شهدا و وطنشان را به غربی‌ها فروختند و تخم و ترکه اکثرشان در ولایتهائی زندگی می‌کنند که دشمن درجه یک ایرانند و اصولگراها نیز ریا کاران کثیفی هستند که در پشت جبهه کارهای نچندان مهمی انجام می‌دادند و ریا کارانه و پشت رهبری پنهان شدن اموال مردم را چپاول کردند و هنوز سیر نشده اند، پرچم شهبازی و امثال ایشان بالاست اونیکه باید قدر این فرزند انقلاب و ایران را بداند می‌داند والسلام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا