عکس جدید خانوادگی شادمهر عقیلی / دختر آقای خواننده شبیه کیست؟!

اینستاگرام شادمهر عقیلی با انتشار عکس جدید خانوادگی اش به روز شده است. در سال ۱۳۹۰ زمانی که شادمهرعقیلی در سن ۳۹ سالگی بود، با دختری فیلیپینی الاصل به نام میا مسا آشنا شده و ازدواج کرد. ماحصل این پیوند، فرزند دختری به نام ملینا است.

عکس جدید خانوادگی شادمهر عقیلی

عکس جدید خانوادگی شادمهر عقیلی / دختر آقای خواننده شبیه کیست؟!

سن شادمهر عقیلی

شادمهر عقیلی (زادهٔ ۷ بهمن ۱۳۵۱)، است که با انتشار چند آلبوم موسیقی در ایران، کار خود را آغاز کرد. او پس از مدتی، ابتدا به کانادا و سپس به ایالات متحدهٔ آمریکا، مهاجرت کرد و در آنجا به فعالیت هنری، ادامه داد.

دستمزد بازیگری شادمهر 

شادمهر علاقه بسیاری به مناطق شمال کشور داشته و از نظر شخصیتی بسیار احتیاط کار و دوراندیش است. او پس از پیروزی انقلاب به عنوان اولین خواننده ای بود که در عرصه سینما همزمان در جایگاه بازیگر نیز به فعالیت پرداخت. او پیش از گرایش به بازیگری، احتمالاً فقط ماهی یکبار به سینما می رفت و اعتقاد داشت که هنر بازیگری چندان سخت نیست. شادمهر عقیلی بیان کرده بود، دستمزدی که جهت بازی در فیلم شب برهنه به کارگردانی سعید سهیلی دریافت کرده بود، در حدود ۲۰ میلیون تومان بوده است.

استاد موسیقی شادمهر 

او در حیطه موسیقی تحت تعلیم و آموزش هیچ استادی نبود. شادمهر علاقه وافری به مادرش داشته و بسیار تاکید و پافشاری کرد که او را در کنار خود به خارج از کشور ببرد، اما مادرش تسلیم این خواسته نشد. شادمهر گرایش بسیاری به ورزش داشته و در زمینه ورزش های اسکی روی آب و شمشیربازی مدت های مدیدی فعالیت داشت.

خانواده شادمهر عقیلی

شادمهر عقیلی آخرین فرزند یک خانواده شش نفره بود که در تهران چشم به جهان گشود. شماره شناسنامه او ۸۶۰۱ بوده که از تهران خیابان جیحون صادر شد. او دارای سه برادر به نام های حمید، محمد تقی و محمد علی و همچنین یک خواهر به نام پروین داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا