قتل دور از ذهن کودک ۱۱ساله به دست نامادری

نامادری حسود که پسر ۱۱ساله همسرش را با ۱۸ضربه چاقو و شلیک یک گلوله به قتل رساند، از سوی دادگاهی در آمریکا مجرم شناخته شد.

به گزارش پارسینه پلاس، همشهری آنلاین: نامادری حسود که پسر ۱۱ساله همسرش را با ۱۸ضربه چاقو و شلیک یک گلوله به قتل رساند، از سوی دادگاهی در آمریکا مجرم شناخته شد.

به نقل از میرر ۲۵ژانویه سال۲۰۲۰ میلاد، مردی به نام آل اشتاوچ که در گارد ملی آمریکا خدمت می‌کرد برای مأموریت از خانه‌اش خارج شد. او پس از جدایی از همسرش با زنی به نام لتسیا ازدواج کرده و به همراه او و فرزندش زندگی می‌کرد. اما ۲روز بعد از رفتن آل به مأموریت بود که لتسیا با پلیس تماس گرفت و آنها را در جریان گم شدن فرزند شوهرش به نام گنون قرار داد.

قتل فجیع کودک ۱۱ساله به دست نامادری حسود

او به پلیس گفت که گنون به خانه یکی از دوستانش رفته و دیگر برنگشته اما وقتی آل از مأموریت به خانه برگشت، ادعای همسرش را باور نکرد. او مأموران را متقاعد کرد تا تحقیقات شان را با جدیت بیشتری انجام دهند. در روزهای بعد، پلیس و دهها نفر از مردم محلی به جست‌وجو برای پیدا کردن گنون پرداختند؛ اما ردی از او به ‌دست نیامد. در این بین رفتار لتسیا، نامادری گنون، مشکوک به‌نظر می‌رسید. پلیس در تحقیقات بعدی، اتاق خواب گنون را بازرسی و ردی از خون روی تختخواب او و فرش اتاقش پیدا کرد.

پلیس که به نامادری گنون مشکوک شده بود، او را زیرنظر گرفت. این زن هر بار داستان جدیدی از گم شدن گنون مطرح می‌کرد. او حتی یک‌بار ادعا کرد که مردی به خانه آنها آمده و به او تجاوز کرده و گنون را ربوده است. بدین‌ترتیب با توجه به اینکه پلیس به لتسیا مظنون شد، او را دستگیر کرد.

هرچند هیچ جسدی پیدا نشده بود اما پلیس اعلام کرد که گنون به ‌احتمال زیاد مرده است و لتسیا به قتل درجه یک متهم شد.

جست‌وجوها همچنان برای یافتن گنون ادامه داشت تا اینکه جسد وی زیر یک پل، صدها کیلومتر دورتر از خانه‌شان در داخل یک چمدان پیدا شد. او بر اثر ۱۸ضربه چاقو، ضرب و شتم و شلیک یک گلوله به سر گنون به قتل رسیده بود.

با کشف این جسد، لتسیا به قتل فرزند شوهرش اعتراف کرد و به این ترتیب به اتهام قتل درجه یک و سایر اتهامات ازجمله دروغ و منحرف کردن مسیر درست پرونده مجرم شناخته شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا