لباس هایی که افراد چاق را لاغر میکند

خانم های چاق می توانند با چند تکنیک و مهارت در لباس پوشیدن خودشان را لاغرتر بنظر برسانند برای این کار باید لباس هایی با طرح های ظریف و بلند را انتخاب کنند.

به گزارش پارسینه پلاس،  لاغر شدن و کاهش وزن با رعایت نمودن رژیم غذایی صحیح و ورزش کردن امکان پذیر است اما این روند کاهش وزن زمان بر است و نمی توان در یک چشم به هم زدن به اندام ایده آل رسید اما اگر وقت کافی ندارید و می خواهید در جشن یا مراسمی شرکت نمایید می توانید با ترفندهای ساده و بی دردسری چاقی و اضافه وزن تان پنهان کنید به صورتی که بیشتر دوستانتان فکر کنند شما لاغرتر شده اید و راز لاغریتان را از شما بپرسند.

یکی از دغدغه های اصلی خانم های چاق این است که لاغرتر به نظر برسند, لباس هایی که شما را لاغر نشان میدهد در ادامه این بخش از دنیای مد نمناک معرفی میکنیم.

رنگ های تیره تر بپوشید
برای اینکه فرم بدنتان زیباتر به نظر برسد و اضافهوزنتان زیاد نشان داده نشود هیچ گاه به سراغ لباس هایی به رنگ روشن مانند سفید، زرد لیمویی، آبی روشن، صورتی و … نروید زیرا لباس هایی با این رنگ ها تمایل عجیبی به نشان دادن شکل واقعی اندام دارند و برای اینکه شکل واقعی بدن تان را پنهان کنید لباس هایی با رنگ های تیره مانند مشکی، آبی نیلی، بنفش، سبز تیره، زرشکی و… بپوشید.

برای لباستان پارچه های ظریف را انتخاب کنید
جنس پارچه ای که شما برای لباس هایتان در نظر می گیرید باید ظریف و لطیف مثل پارچه حریر باشد تا شما با پوشیدن آن لباس لاغر تر به نظر برسید. هرگز به سراغ پارچه هایی دارای تار و پود برجسته و بافت درشت نروید حتی اگر زیبایی آنها چشمتان را خیره کرد.

بهترین طرح پارچه برای لباس خانم های چاق
بهترین انتخاب در مورد طرح پارچه برای شما پارچه های ساده یا پارچه هایی با خطوط عمودی ظریف هستند . اگر پارچه های طرح دار را برای لباستان می پسندید مدل های دارای گل های کوچک، اشکال هندسی ریز و چهار خانه های ظریف را انتخاب کنید.

شلوار های راسته و کاملا بلند بپوشید
جنس شلوارتان برخلاف لباس شما باید محکم با بافتی منسجم و انعطاف پذیر باشد زیرا این جنس شلوار سبب تخت نشان دادن شکم و یک دست و صاف نشان دادن ران ها می شود . شما باید هیچ گاه پارچه های نرم و لطیف را برای جنس شلوارتان انتخاب نکنید.

بهتر است شلوارتان راسته و کاملا بلند تا روی کفش تان باشد . شلوار خود را هنگام پوشیدن در ناحیه کمر و نه خیلی بالا و نه خیلی پایین نگه دارید . بهتر است شلوارتان خط اتو نیز داشته باشد.

کفش پاشنه بلند بپوشید
برای لاغرتر به نظر رسیدن بهتر است سراغ کفش های پاشنه بلند که ۶ سانتی متر ارتفاع دارد بروید . بهترین انتخاب کفش برای کسانی که دارای پای چاقی هستند کفش هایی با بندهای پهن است زیرا این نوع کفش ها می توانند چاقی پای شما را پنهان کنند.

 

منبع: نمناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا