مریم مومن ازدواج کرد / فخرفروشی خانم بازیگر با حلقه نامزدی + عکس

اینستاگرام مریم مومن با انتشار تصاویری از حضور او در کنسرت فرزاد فرزین به روز شده است. او در این تصاویر حلقه ازدواج بر دست دارد. مریم مومن متولد ۶ مرداد ۱۳۷۷ در اردبیل، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری است که اولین بار در پنج سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با تئاتر ادامه داد و در سریال «بانوی عمارت» به شهرت یک شبه رسید.

مریم مومن ازدواج کرد

مریم مومن ازدواج کرد / فخرفروشی خانم بازیگر با حلقه نامزدی + عکس

مریم مومن اصالتا کجایی است؟

مریم مومن بعنوان تنها فرزند خانواده در شهر «مشگین شهر» اردبیل در محله قروه درویش به دنیا آمد و می گوید با افتخار تورک زبان هستم. شیطونی و بازیگوشی دوران کودکی اش آنقدر زیاد بود که پدرش او را به ترکی (اوغلوم) «یعنی؛ پسرم» صدا می زد.

اولین فیلم مریم مومن

اولین بار در سال ۱۳۸۲ وقتی تنها ۵ ساله بود در فیلم کوتاه پسر عموی پدرش ایفای نقش کرد که از همانجا علاقه به بازیگری در وجودش شکل گرفت.

طلاق پدرومادر مریم مومن

طلاق شاید الان خیلی مرسوم شده است اما در تایمی که من در یک محیط کوچکی تجربه کردم اصلا راحت نبود و نگاه ها را می فهمیدم. من یک شبه بزرگ شدم، آن هم در ۹ سالگی و اوج بچگی ام، حامی مامانم شدم و سعی کردم کسی به مامانم توهین نکند. خانم مومن از سوم راهنمایی بخاطر طلاق پدر و مادرش برای اینکه روی پا خود بایستد بعنوان دستیار کنار دنداپزشک کار کرد و مدتی هم در کار اینترنتی مشغول بود.

۵ دیدگاه

  1. خب این کارچه معنی میده همه مردم دنیاااازدواج میکنن وخیلیام صدپله ازحلقه توزیباترمیخرن خیلی تازه به دوران رسیده ایی متاسفم برات

  2. افراد مشهور بیشتر باید رعایت کنن.
    حجاب حکم خدای یگانه هست.
    حرمت خدا و خودتون و جامعه رو رعایت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا