مزایای بی نظیر آب بلغور جو دوسر برای سلامت بدن

جو دوسر یکی از غنی ترین غلات است و تاثیراتی که مواد مفید موجود در آب بلغور جو دوسر بر بدن می گذارد شگفت انگیز است.

به گزارش پارسینه پلاس، بلغور جو دو سر یک ماده غذایی بسیار مقوی است که از پرک شده گیاه جو دو سر تهیه می شود. بلغور جو دو سر نه تنها برای صبحانه ماده غذایی مفیدی می باشد بلکه مصرف آن به عنوان نوشیدنی با فواید بی نظیری همراه است.

آب بلغور جو دوسر سرشار از فیبر بوده و به ما کمک می کند برای مدت طولانی تری احساس سیری کنیم و در عین حال وزن خود را کاهش دهیم. آب بلغور جو دوسر علاوه بر این، برای جلوگیری از هوس خوردن شیرینی ایده آل است. اگر به دنبال راهی برای کاهش وزن بدون خطر هستید، این بخش را بخوانید و با طرز تهیه آب بلغور جو دوسر آشنا شوید.

بر اساس تحقیقات فوق و سایر مطالعات مشابه، کاربردها و فواید آب جو دوسر عبارتند از:

آب جو دوسربا پاکسازی عروق سطح کلسترول خون را کاهش می دهد همچنین تحقیقات نشان می دهد مصرف جو دوسر همراه با آب سیب به کاهش دیس لیپیدمی کمک می کند.

آب بلغور جو دوسر می تواند با ایجاد سیری بدون افزایش تولید گلوکز به تثبیت سطح قند خون کمک کند.
به کاهش فشار خون بالا و همچنین کلسترول کمک و در نتیجه خون را پاکسازی می کند.
آب بلغور جو دوسر می تواند با حرکت خوب روده فلور را بهبود بخشد و از یبوست جلوگیری کند.

آب بلغورجو دوسر می تواند عملکرد را در ورزش بهبود بخشد، زیرا یک مکمل ایده آل برای ورزشکاران یا کسانی است که ورزش می کنند. در این مورد، برخی از متخصصان نوشیدن یک لیوان آب بلغور جو دوسر را یک ساعت قبل از تمرین توصیه می کنند اما در کل نوشیدن آب جو دو سربستگی به نیازهای هر فرد دارد.

آب بلغور جو دوسر

آب بلغور جو دوسر نیز ماده اصلی محصولات و فرمولاسیون های مختلف است که فواید شناخته شده ای برای پوست دارد.
از آب جو دوسر می توان برای پاکسازی مجرای روده و تصفیه جریان خون استفاده کرد همچنین، برای پیشگیری و درمان بیماری‌های مختلف مفید است، زیرا سلامت عمومی بدن را به‌ویژه در سیستم گوارشی و دفعی تأمین می‌کند و در مورد خاص روده‌ها، را روان می‌ سازد و به دفع سموم و به طور کلی فرآیند گوارش بدن کمک می‌کند.

 

منبع: دلگرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا