میکروبلیدینگ ابرو سحر دولتشاهی سوژه شد / چهره خانم بازیگر بهم ریخت! + عکس

اینستاگرام سحر دولتشاهی با انتشار عکسی از او به روز شده است. در این عکس میکروبلیدینگ ابرو خانم بازیگر به دلیل غیرطبیعی بودن سوژه شده است. سحر دولتشاهی بازیگر مشهور ایرانی متولد ۱۶ مهر ۱۳۵۸ در تهران است. وی سابقه مجری گری را نیز در کارنامه هنری خود دارد. تحصیلات سحر دولتشاهی لیسانس رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره و لیسانس مترجمی زبان فرانسه از دانشگاه آزاد است.

میکروبلیدینگ ابرو سحر دولتشاهی سوژه شد

میکروبلیدینگ ابرو سحر دولتشاهی سوژه شد / چهره خانم بازیگر بهم ریخت! + عکس

میکروبلیدینگ چیست؟

حتماً میکروبلیدینگ را در تبلیغات و دنیای مجازی بسیار شنیده اید. میکروبلیدینگ روشی است که در آن با استفاده از “تیغ” یا همان “بلید” خطوطی را روی پوست ایجاد می کنند. در این روش با استفاده از تیغ پوست را برش داده و رنگدانه ها را در لایه های زیرین پوست قرار می دهند. در میکروبلیدینگ انتقال رنگ نسبت به سایر روش ها بیشتر است چون مقدار بیشتری از رنگ در این روش در لایه های زیرین پوست قرار می گیرد.

معایب میکروبلیدینگ چیست؟

  • عدم استفاده از هرگونه نیروی الکتریکی، اتومیشن جهت قرار دادن رنگ در پوست و صرفا استفاده از فشار فیزیکی دست برای ایجاد خطوط در پوست
    کمترین ماندگاری رنگ
  • یادگیری دشوار جهت حصول نتایج طبیعی و ماندگار
  • ضخیم تر بودن هاشور های ایجاد شده نسبت به موهای طبیعی
  • تخریب بافت پوست به دلیل کشیده شدن تیغ بلیدینگ روی پوست همراه با فشار فیزیکی دست
  • عدم یکسان و یکنواخت بودن فشار دست در ابتدا و انتهای فرایند
  • ایجاد درد های در ناحیه مچ برای کاربر

خانواده سحر دولتشاهی

فرشته عدل نام مادر دولتشاهی است که نایب رئیس فدراسیون شنا بوده و پدرش فضلی مهندس مکانیک است و یک شرکت ماشین آلات دارد و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعالیت دارد. سحر دولتشاهی دارای یک برادر به اسم «روزبه» و یک خواهر به اسم «نسیم» است که برادرش دانش‌آموخته دانشگاه شهید بهشتی و فوق لیسانس محاسبات در کاناداست و نسیم دانش‌آموخته دانشگاه تهران و دکترای باستان‌شناسی در برلین است.

خانواده دولتشاهی از نوادگان خاندان قاجاری دولتشاهی هستند. سحر دولتشاهی در طول روز وقتی کاری ندارد بیشتر فیلم می بیند یا به موسیقی گوش می دهد، چون عاشق موسیقی است و گاهی اوقات به کار ترجمه نیز می پردازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا