نفیسه روشن دوباره از عشقش جدا شد / دشمنامون مارو جدا کردند! + عکس

اینستاگرام نفیسه روشن با انتشار عکس جدیدی به روز شده است. خانم بازیگر در کپشن به رفتن فرد موردعلاقه اش اشاره کرده است و نوشته است: بعد رفتنش و نبودنش پیر شدم آری یک شبه پیر شدم درسته ما عاشقش بودیم و جدامون کردن دل دشمنامون الهی شاد باد اما من هنوززز زنده ام هم شادم هم خوشحالم

نفیسه روشن دوباره از عشقش جدا شد

سن نفیسه روشن

نفیسه روشن (زادهٔ ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. فعالیت حرفه‌ای او با بازی در مجموعهٔ روزهای به‌یادماندنی شروع شد که در سال ۱۳۸۲ به نمایش درآمد اما با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی اغما به کارگردانی سیروس مقدم به شهرت رسید که در سال ۱۳۸۶ از شبکه اول سیما پخش شد.

ازدواج اول و دوم نفیسه روشن

نفیسه روشن در سال ۱۳۹۱ با همسر اولش که شغلش خلبانی است ازدواج کرد. او چند سال بعد جدا شد.نفیسه روشن نوروز امسال با انتشار عکسی از همسر جدیدش اعلام کرد که برای دومین بار ازدواج کرده است.

نفیسه روشن  درباره طلاق اولش گفته است:  درد و غصه زیادی کشیدم ولی سکوت کردم ۸ سال هیچی نگفتم چون پدرم نظامی بود و ما را قوی بزرگ کرد و هرکس جای من بود خودکشی می کرد.  وی با انتقاد شدید از برخی دوستان نزدیک (احتمالا همسر خود) تاکید کرد که هیچ کدوم رو حلال نمی کنم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا