همسر مهران غفوریان با لباس هندی سوژه شد / ظاهر عجیب خانم بلاگر + عکس

اینستاگرام همسر مهران غفوریان با انتشار عکس جدیدی از او در لباس هندی به روز شده است. آرزو کریمی یکی از بلاگرهای اینستاگرام است که از طریق تبلیغات اینستاگرامی درآمد هنگفتی به دست می آورد.

همسر مهران غفوریان با لباس هندی

همسر مهران غفوریان با لباس هندی سوژه شد / ظاهر عجیب خانم بلاگر + عکس

همسر مهران غفوریان با لباس هندی سوژه شد / ظاهر عجیب خانم بلاگر + عکس

آشنایی مهران غفوریان و همسرش

مهران غفوریان در سال ۱۳۹۳ ازدواج کرد و متاهل است. او نحوه آشنایی با همسرش را گفته : من همسرم را در مرکز خرید دیدم و همان موقع از او خوشم آمد و عاشقش شدم. بعد از مدتی به خواستگاری رفتم جواب مثبت گرفتم. پدر همسرم فوت کرده ، اما مادرش در شب خواستگاری گفت :دخترم را اول به خدا و بعد به شما می سپارم . امیدوارم که در کنار هم خوشبخت شوید. خدا را شاکرم که تاکنون شرمنده نشدم و زندگی خوبی داریم.

ماجرای کاهش وزن

مهران غفوریان همان شخصیت چاق و شاد فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی با رژیم لاغری رکوردهای جدیدی را بین هنرمندان جهان بدست آورده است. رژیم غذایی و برنامه لاغری مهران غفوریان و موفقیت او در برابر رژیم لاغری ادل این روزها بین هواداران این دو هنرمند جنجالی به پا کرده است.

اضافه وزن  مهران غفوریان

مهران غفوریان درباره کودکی و چاقی گفته است: وقتی به دنیا آمدم شش کیلو وزن داشتم. از همان زمان بازی در تئاتر را دوست داشتم و با وسایل اضافی صحنه نمایش عروسکی و دکور نمایش می ساختم و برای بچه محل ها نمایش اجرا می گردم و دو تومان می گرفتم. عاشق برنامه باز مدرسه م دیر شد بودم و همه مرا به دلیل چاقی و تپل بودن اکبر عبدی صدا می کردند. همدوره های من رضا عطاران و جواد رضویان، ارژنگ امیرفضلی و بیژن بنفشه‌ خواه و حسین رفیعی و شاهد احمدلو بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا