واکنش اسنپ به برخورد خشونت‌آمیز با یک مسافر

رفتار خشونت‌آمیز کاربر راننده به هیچ عنوان پذیرفته‌شده نیست و مطابق قوانین اسنپ، این فرد در همان دقایق اولیه پس از ثبت گزارش برای بررسی دقیق موضوع غیرفعال شد.

به تازگی ویدئویی از برخورد خشونت‌آمیز یکی از کاربران راننده با یکی از مسافران اسنپ منتشر شده که احساسات مردم را جریحه‌دار کرده است. ما در اسنپ بابت این رفتار متاسفیم و از مسافر به دلیل تجربه‌ی چنین رفتاری در حین یک سفر اسنپی و از تمامی کسانی که با دیدن این ویدئو متاثر شدند عذرخواهی می‌کنیم.

در اتفاق پیش‌آمده، واحد امنیت سفر، از لحظه‌ی دریافت گزارش، فرایند پشتیبانی را آغاز کرد. به محض دریافت گزارش، با جایگزین کردن خودرو و انجام اقدامات فوری سعی کردیم پشتیبانی لازم را از مسافر داشته باشیم. رفتار خشونت‌آمیز کاربر راننده به هیچ عنوان پذیرفته‌شده نیست و مطابق قوانین اسنپ، این فرد در همان دقایق اولیه پس از ثبت گزارش برای بررسی دقیق موضوع غیرفعال شد.

در مورد پیش‌آمده، اسنپ در تمامی مراحل شکایت در کنار کاربر مسافر خواهد بود. همواره تاکید کرده‌ایم که کاربران‌مان در صورت بروز هرگونه اختلاف، موضوع را از طریق پشتیبانی و مراجع قانونی پیگیری کنند.

۶ دیدگاه

  1. باسلام از نظر اینجانب با توجه به ثبت نامه‌ای خیابانی رانندگان اسنپ لازم است از کسانی که داوطلب رانندگی هستند صلاحیت اخلاقی و روانی ایشان توسط مراجع ذیصلاح تایید شود بایک عذر خواهی ساده مشکلی از جامعه استفاده کنندگان اسنپ که کم هم نیستند حل نمی‌شود البته در این قشر زحمتکش انسانهای شریف و مسئولیت پذیر هم بوفور دیده میشود

  2. اسنپ یک گزارش هم از اینکه چرا راننده واقعا این طور برخورد کرده تهیه کند بسیاری از مسافران هستند که واقعا اعصاب راننده رو به هم می ریزن.

  3. بابا چرا از کاه کوه میسازین.اگر یکم عقلتونو بکار می انداختیم متوجه میشدین که قضیه تز چه قرار است.تا برخورد نامتعارفی از سوی مسافر صورت نگیرد هرگز راننده عکس العمل ا نجام نمیدهد.اسنپ فقطوفقط سود حودشو در نظر میگیره مسافر میتونسته بعد از متوجه شدن روشن نبودن کولر وروشن نکردن کولر با پشتیبانی تماس بگیره ویا درخواست مجدد ارسال کنه.چیز عجیبی نیست.حتی خودروهای شخصی مدل بالا هم در ساعات گرم روز از کولر استفاده نمیکنن.بعد وقتی که راننده از کولر برای صرفه جوهی در هزینه هاش برای خودش استفاده نمیکنه چه دلیلی داره که بخواد با همان هزینه برای مسافر استفاده کنه.با توجه به اینکه اجباری هم در کار نیست.و تمام مسافران هم مطلع هستند.اما تعدادی ازافراد واقعا دیگه شورشو در اوردن یه عمر پیاده سر میکردن اما حالا تا سوار خودرو میشن افه هاشون شروع میشه.مگه راننده اسنپ راننده شخصیتونه که هر برخوردی که دلتون بخوات انجام میدین.جالبه که اسنپم نیگه حتی اگه زیر پا لهتونم کردن یا کشتنتونم بعدش با پشتیبانی تماس بگیرید واطلاع دهید.تا مثلا پشتیبانی اسنپ با مسافر تماس بگیره وبپرسه که مورد چی بوده بعدم بخاطر از دست ندادن مسافر وبد جلوه ندادن خودشون کلی التماسو ارتجاه میکنه وحساب راننده هم میبنده.مگه اسنپ موارد پیش پا افتاده که لزومه هر شغلی و واجب هر کارگر ویا شخص در حال کار هستشو و از لحاظ قانونی وشرعی وظیفه داره رو انجام میده.مثل حق بیمه که خودشو ارباب راننده ها میدونه.وقتی اسنپ با گذاشتن قوانین بی مورد برای رانندگان ودر فشار گذاشتنشون از شرایط اجباری اجرا گذاشته.انتظار دارین اخرش چه اتفاقی بیفته با این همه فشار روی راننده اخر به همین شکل خودشو بروز میده.انتظارهای بی مورد نداشته باشین وفقط یک طرفه به موضوع نگاه نکنید.چرا راننده با مسافران قبلیش چنین مشکلی را نداشته.پس ایراد از مسافر بوده.یه چیز مشخص وواضه هستش.متاسفانه تعدادی از مردم فرهنگ برخورد با همدیگرو اصلا ندارن وخودشونو از بقیه جدا میدونن.و وقتی که با دقت به موضوع نگاه میکنید میبینید که ان فرد حودش کلا مشکل است.نیازی به ایجاد مشکل ندارد.یا حق.عدالت

  4. حق داشت ن بنزین ن بیمه ن خدمات شماباشیدداغ نمیکنید 20روزحقوق معلمان واریزنشده بودیادتون نرفته ک چیکارکردن اینام دلخوشیشون ی بیمه وبنزینه ک ندارن خدا چ دلی ب اینابدبختهاداده بعد25سال حمالی بایدبرن خونه سالمندان

  5. سلام. متاسفانه مردم با وجود اینکه میدونن تاکسی‌های اینترنتی با کمترین قیمت سرویس میدن ولی انتظاراتشان بالاست. مثلا همین جریان کولر یا اینکه میخوان در ساعات پیک و شلوغی با مبلغ مفت سفر کنن. در مورد این راننده هم باید سوابقش چک بشه که آیا قبلا با اشخاص دیگری چنین برخوردی یا حتی کمتر داشته یا نه؟ که اگه نداشته باشه چون بنده خودم از فعالین پای کار اسنپ هستم و با صد در صد برخورد مسافران اعم از زن و مرد پیر و جوان آشنایی دارم مطمئن هستم که برخورد مسافر از روی خواهش و مودبانه برای روشن کردن کولر نبوده و حالت امری داشته که منجر به از کوره در رفتن راننده شده. هر کسی برای خودش شخصیتی داره فارغ از نوع شغلش . خواهش میکنم بهم احترام بگذاریم. از اسنپ هم خواهش میکنم یکطرفه به قاضی نره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا