چند پیشنهاد برای استایل با تی‌شرت اورسایز

تی‌شرت‌های اورسایز این روزها مد شده‌اند. این لباس‌ها فوق‌العاده راحت و سبک هستند. استایل با تی‌شرت اورسایز می‌تواند انتخابی راحت و شیک باشد.

به گزارش پارسینه پلاس، تی‌شرت‌های اورسایز این روزها مد شده‌اند. این لباس‌ها فوق‌العاده راحت و سبک هستند. استایل با تی‌شرت اورسایز می‌تواند انتخابی راحت و شیک باشد. چه بخواهید ظاهری آرام و غیررسمی داشته باشید و چه به لباسی مد روز فکر کنید، تی‌شرت اورسایز می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد. البته، دانستن روش استایل با تی‌شرت اورسایز هم ضروری است. در غیر این صورت، نه ظاهری متمایز خواهید داشت و نه استایلتان جذابیتی خواهد داشت. تی‌شرت اورسایز ست کردن را یاد بگیرید تا در روزهایی که برای لباس پوشیدن حوصله ندارید، ظاهری غیررسمی داشته باشید و بدون هیچ زحمتی شیک به نظر برسید.

۱۸ پیشنهاد خفن برای استایل با تی‌شرت اورسایز

استایل با تی‌شرت اورسایز زنانه

چوب و هنر_Fپلاس

تی‌شرت اورسایز یکی از لباس‌های محبوب خانم‌های شیک‌پوش در فصول گرم سال است. برای اینکه با این تی‌شرت خاص جذاب به نظر برسید، باید روش‌های مختلف ست کردن با تی‌شرت اورسایز را بدانید.

استایل با تی‌شرت اورسایز و کت بلیزر

پوشیدن یک تی‌شرت اورسایز همراه با کت بلیزر به شما استایلی شیک و جذابیتی ساده اما حرفه‌ای می‌دهد. برای اینکه ظاهر خود با این لباس‌ها را شیک نگه دارید، کت بلیزر را با رنگی متضاد با تی‌شرت انتخاب کنید. به عنوان مثال، یک تی‌شرت اورسایز سفید با یک کت بلیزر مشکی به خوبی ست می‌شود. می‌توانید تی‌شرت را داخل شلوار فرو ببرید و یک کمربند زیبا هم به کار ببرید تا ظاهری شیک داشته باشید. این استایل برای مناسبت‌ها یا رویدادهای نیمه رسمی مانند جلسات آخر هفته با مشتریان و جمعه‌های غیررسمی در محل کار بپوشید. استایل با تی‌شرت اورسایز هوشمندانه و غیررسمی است و در عین حال، کت بلیزر حال و هوای رسمی به آن می‌بخشد.

استایل مانند لباس‌های بدون شانه

در حال حاضر، تی‌شرت‌های اورسایز به عنوان لباس‌هایی بدون شانه نیز پوشیده می‌شوند و فوق‌العاده جذاب و مطابق با مد روز هم هستند. این مدل لباس گشاد است و به سادگی زیر شانه‌ها آویزان می‌شود. زنانی که لاغراندام هستند، می‌توانند با هر مدل شلوار یا شلوارکی این تی‌شرت را ست کنند. این لباس غیررسمی باعث می‌شود که شانه‌ها و استخوان ترقوه‌ی شما جذاب‌ به نظر برسد. تنها چیزی که برای این استایل به آن نیاز دارید کمی اعتماد به نفس است.

استایل با تی‌شرت اورسایز و شلوار جین

۱۸ پیشنهاد خفن برای استایل با تی‌شرت اورسایز

تی‌شرت‌های اورسایز بسیار زیبا و غیررسمی هستند. با پوشیدن این مدل تی‌شرت می‌توانید مثل همیشه شیک به نظر برسید و در عین حال جذابیت ساده‌ای داشته باشید. یک تی‌شرت اورسایز که با شلوار جین ست می‌شود، قطعا همه‌ی نگاه‌ها را به خود خیره خواهد کرد. این تیشرت می‌تواند بهترین لباس شما در روزی باشد که حوصله ندارید یا فقط می‌خواهید با دوستان خود وقت بگذرانید. پوشیدن این تی‌شرت همراه با شلوار جین بسیار راحت و ساده است و در عین حال، فوق‌العاده مطابق با مد روز به نظر می‌رسد.

بالا تا زدن آستین‌های تی‌شرت اورسایز

بالا تا زدن آستین‌های تی‌شرت اورسایز هم یکی از آخرین ترندهای روز دنیا محسوب می‌شود. از آنجایی که این تی‌شرت گشاد است، احتمالا آستین‌های بلند و گشاد آن شلخته به نظر می‌رسند. برای اینکه این تی‌شرت را مطابق با مد روز استایل کنید، آستین‌های آن را به اندازه‌ی دل‌خواه خود به سمت بالا تا بزنید. می‌توانید بخش پایین جلوی این تی‌شرت را هم گره بزنید تا ظاهری شبیه به تاپ پیدا کند. این استایل معمولی و در عین حال شیک به نظر می‌رسد.

استایل با تی‌شرت اورسایز و کمربند

۱۸ پیشنهاد خفن برای استایل با تی‌شرت اورسایز

کمربندها جزو بهترین اکسسوری‌ها برای استایل با لباس‌های اورسایز هستند و تی‌شرت اورسایز هم از این قاعده مستثنی نیست. استایل با تی‌شرت اورسایز و کمربند به خط کمر شما شکل می‌دهد و بسیار زیبا به نظر می‌رسد. یک کمربند مشکی بزرگ اغلب همان چیزی است که دختران شیک‌پوش روی تی‌شرت اورسایز می‌بندند. اگر اندام لاغری دارید، کمربند نازک کوچکی را انتخاب کنید. برای اندام‌های منحنی نیز کمربندهای پهن‌تر مناسب‌تر هستند. کمربندی که برای بستن روی تی‌شرت اورسایز انتخاب می‌کنید، می‌تواند رنگ‌های شادی مانند قرمز گیلاسی هم داشته باشد. می‌توانید این لباس را در روز یا شی بپوشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا