کتک خوردن شدید سحر قریشی / عکسی که لو رفت!

اینستاگرام سحر قریشی با انتشار عکس جدیدی از او به روز شده است. دراین عکس صورت خانم بازیگر زخمی است و مربوط به گریم یکی از فیلم های سینمایی اوست.

کتک خوردن شدید سحر قریشی

کتک خوردن شدید سحر قریشی / عکسی که لو رفت!

افشاگری سحر قریشی از تتلو

سال گذشته خبر رابطه سحر قریشی و تتلو حسابی داغ شده بود. تحلیل‌گران این ارتباط را به تبلیغ شبکه‌های شرط‌بندی خارج از کشور پیوند می‌دهند و معتقدند که شبکهٔ‌های قمار با طراحی این جنجال در پی افزایش بازدیدکنندگان و سودآوری برای سایت‌های خود هستند. به تازگی یوتویوب سحر قریشی با انتشار فیلم هایی از آزارواذیت توسط تتلو به روز شده است. خانم بازیگر گفته است تتوهایش را اجباری زده است و بارها مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

خانه وحشت تتلو

روز پنجشنبه خبری مبنی‌بر ورود پلیس ترکیه به ماجرای ویدئوهای منتشرشده از خانه امیر تتلو منتشر شد. خبرگزاری «ایهلاس» در ترکیه گزارش داده پلیس این کشور در پی انتشار ویدئوهایی در فضای مجازی و گزارش‌هایی که از فعالان حقوق زنان دریافت کرده، تحقیقاتش را درباره منزل مسکونی ‌امیر تتلو، خواننده ایرانی آغاز کرده است.

در بسیاری از ویدئوهای خبرساز، افرادی ادعا کرده‌اند که دختران جوان و نوجوانی در منزل این خواننده مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند. با جست‌وجوی نام امیر تتلو یا همان امیرحسین مقصودلو در یوتیوب، فیلم‌های زیادی از دورهمی‌هایش با دختران نوجوان و جوان دیده می‌شود. در بین این ویدئوها اما، تصاویری از ضرب‌وشتم و جراحت بعضی از هواداران نوجوان و جوان امیر تتلو هم موجود است. در یکی از فیلم‌ها، دختری نوجوان توسط گروهی دیگر از دختران هم‌سن‌وسالش کشیده شده و این‌گونه به نظر می‌رسد که قصد دارند او را برای انجام کاری مجاب کنند. دقیقا با انتشار این ویدئو و چند ویدئوی دیگر از خانه امیر تتلو، پلیس ترکیه به ماجراهای خانه تتلو ورود و اعلام کرد که تا نتیجه قطعی تحقیقات، دسترسی رسانه‌ها به جزئیات محدود خواهد بود. اما واقعیت این است که امیر تتلو چه داخل مرزهای ایران باشد و چه خارج از مرزها، نامش همیشه حاشیه‌ به دنبال داشته ‌است. البته اگر این واقعیت را کنار بگذاریم، آنچه که در این بین و در حاشیه اخیر امیرتتلو مورد سوال و انتقاد است، این است که چه می‌شود که دختران نوجوان و جوان در خانه تتلو حضور پیدا می‌کنند و تن به انجام هرکاری می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا