کدام عروسک های روی درخت شخصیت شما را نشان می دهند؟

موقعیتی که هر عروسک روی درخت قرار دارد می تواند نحوه شناسایی شما را نشان دهد. این آزمون به دو مرحله تقسیم می شود: نحوه شناسایی خود و روشی که دوست دارید مردم شما را ببینند. بنابراین می توانید گزینه ای که به شخصیت شما نزدیک است و شخصیتی که دوست دارید داشته باشید را انتخاب کنید.

به گزارش سبک ایده آل به نقل از بیتوته، در حال حاضر، راه های مختلفی برای ترسیم یا کشف شخصیت ما به روشی عمیق تر وجود دارد. نحوه رفتار ما در جامعه همیشه نشان دهنده آن چیزی نیست که دوست داریم باشد، دقیقا به همین دلیل، بسیاری از متخصصان بیان می کنند که داشتن این تصور از خود در مورد ویژگی ها و معایب اصلی آن می تواند یکی از بهترین راه ها برای بهبود باشد.

ما می دانیم که تشخیص نقص هایمان می تواند یک تمرین پیچیده باشد و همه افراد این تکامل را به حدی نمی رسند که بتوانند آنچه را که به عنوان ویژگی های منفی تشخیص می دهیم اصلاح کنند. هر شخصیت، کمی از فردیت هر یک را نشان می دهد، چیزی که افراد را متفاوت می کند، و این در نهایت تمام جادوی جامعه ما است.

پلتفرم ها و آزمایش هایی وجود دارند که به ما ابزاری را ارائه می دهند تا بتوانیم، حتی به حداقل، این خود تحلیلی را انجام دهیم. همیشه مهم است که به یاد داشته باشید که این جایگزین ارزیابی حرفه ای نمی شود و فقط به عنوان یک تمرین حمایتی، راهی برای ملاقات و حتی تفریح ​​است و می تواند با دوستان و خانواده به اشتراک گذاشته شود.

کدام عروسک های روی درخت شخصیت شما را بهتر نشان می دهند؟

این آزمون به دو مرحله تقسیم می شود: بنابراین، عروسکی را که بیشتر با آن آشنا هستید و عروسکی که دوست دارید باشید انتخاب کنید. این روش برای تجزیه و تحلیل شخصیت افراد در اصل توسط روانشناس انگلیسی پیپ ویلسون برای تجزیه و تحلیل خلق و خوی کودکان در سن مدرسه ایجاد شد. این باعث شد که او بفهمد که آیا کودکان با مؤسسات مدرسه سازگار می شوند یا خیر، اما بعداً متخصصان دیگر نیز شروع به درخواست با افراد بزرگسال کردند.

خیلی ساده است، تصویر زیر را تحلیل کنید و عروسکی را که بیشتر با آن آشنا هستید و دوست دارید باشید انتخاب کنید. پس از انتخاب دو عروسک مورد نظر، توضیحات مربوط به هر عدد را در زیر بررسی کنید و متوجه شوید که چه ویژگی های شخصیتی قوی و ضعیف آنها وجود دارد.

 

اگر با چهره عروسک ها کمی مشکل دارید، می توانید از نقاشی زیر برای شناسایی احساسات هر یک از شخصیت ها در هنگام انتخاب استفاده کنید.

 

انتخاب عروسک و شخصیت شما, خصوصیات شخصی با انتخاب عروسک, معرفی شخصیت افراد با انتخاب عروسک

تصویری واضح از عروسک های روی درخت

 

بعد از اینکه هر یک از عروسک ها را با دقت نگاه کردید، با آرامش یکی را که بیشتر با آن همذات پنداری می کنید و دوست دارید باشید انتخاب کنید. پس از آن، توضیح اعداد در نتیجه آزمون زیر را بررسی کنید.

 

نتایج :

انتخاب اعداد ۱، ۳، ۶ و ۷ – نترس و شجاع

اگر یکی از انتخاب های شما یکی (یا بیشتر) از اعداد ۱، ۳، ۶ و ۷ بوده است، یکی از ویژگی های اصلی شما ممکن است شجاعت باشد. این روش بدون ترس  رویارویی با موقعیت ها می تواند راز موفقیت باشد، به همین دلیل است که عروسک های موجود در تصویر با چالش های خاصی در درخت (یا اطراف آن) روبرو هستند، بدون اینکه لزوما از کمک کسی استفاده کنند.

 

انتخاب اعداد ۲، ۱۱، ۱۲، ۱۸ و ۱۹ – اجتماعی و خوشایند

اگر هر یک از انتخاب های شما یکی (یا بیشتر) از اعداد ۲، ۱۱، ۱۲، ۱۸ یا ۱۹ بوده است، این نشان می دهد که اجتماعی بودن و همیشه در محاصره افراد می تواند یکی از ویژگی های اصلی شما یا یکی از بزرگترین خواسته های شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا