کیف دستی عجیب همسر مهران غفوریان سوژه شد/ کیف زنانه به شکل سگ! + عکس

همسر مهران غفوریان که یکی از بلاگرهای اینستاگرام است در استوری جدید عکسی از کیف دستی زنانه خود منتشر کرده است که به شکل سگ طراحی شده است.

کیف دستی عجیب همسر مهران غفوریان

کیف دستی عجیب همسر مهران غفوریان سوژه شد/ کیف زنانه به شکل سگ! + عکس

کیف دستی عجیب همسر مهران غفوریان سوژه شد/ کیف زنانه به شکل سگ! + عکس

همسر مهران غفوریان

آرزو کریمی همسر مهران غفوریان میباشد که در ۱۳ دی ماه ۱۳۹۳ با این کارگردان ازدواج کرد ، حاصل این ازدواج یک دختر به نام هانا متولد بهمن ۱۳۹۷ است.

راز لاغری شدن مهران غفوریان

مهران غفوریان بازیگر محبوب ایرانی رکورد او ادل را شکست و با کاهش وزن ۵۴ کیلوگرمی رکورددار کاهش وزن بین هنرمندان جهان شد. به گفته خود مهران غفوریان رژیم غذایی او حتی شامل همبرگر و برنج هم هست و  متخصص تغذیه و رژیم لاغری با تاکید بر تناسب غذایی به او در پیاده ‌کردن برنامه تغذیه مناسب و مفید کمک کرده است.

به گفته مهران غفوریان رژیم لاغری و کاهش وزن شدید بنابر توصیه پزشکان و برای سلامت پایش انجام شده و مهران غفوریان بعد از عمل جراحی مفصل پا مجبور به انتخاب کاهش وزن بود. با این حال چاقی و اضافه وزن در ابعادی که مهران غفوریان به آن دچار بود را می‌توان سرچشمه بسیاری از بیماری‌های زمان میانسالی دانست.

بیوگرافی مهران غفوریان

مهران غفوریان (زادهٔ ۳ شهریور ۱۳۵۳) بازیگر، کمدین و کارگردان ایرانی است. او ابتدا فارغ‌التحصیل رشته نقاشی بود، اما با بازی در مجموعه لبخند سوم (۱۳۷۳) به عرصهٔ بازیگری پیوست. وی در سال ۱۳۸۰ با کارگردانی مجموعهٔ زیر آسمان شهر به شهرت رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا