برای شروع رشته پاکسازی پوست به چه قدر سرمایه نیاز داریم؟

بسیاری از علاقه‌مندان به آرایشگری، رشته پاکسازی پوست را برای حرفه خود انتخاب می‌کنند. پوست صورت از جمله مهم‌ترین نقاطی است که روی زیبایی هر فردی تاثیر می‌گذارد و همین سبب می‌شود که مشتریان این رشته هم روز به روز در حال افزایش باشد.

به گزارش پارسینه پلاس،  فرایند پاکسازی پوست در کلینیک‌های زیبایی صورت می‌گیرد و با یک سری روش‌ها، می‌توانید در خانه هم انجام دهید. در ابتدا می‌توانید در دوره آموزش پاکسازی پوست شرکت کرده و تمام آموزه‌های لازم را به‌صورت مبتدی و پیشرفته یاد بگیرید. داشتن اطلاعات لازم و حرفه‌ای به شما کمک می‌کند که اعتماد به نفس لازم را پیدا کرده و بدون مشکل در این رشته فعالیت داشته باشید.

خرید یا اجاره مکان پاکسازی پوست

با شرکت در دوره آموزش پاکسازی پوست در یک مجموعه آموزش آرایشگری معتبر، می‌توانید در یک مسیر درست یادگیری قرار گرفته و نحوه کار با ابزارهای مختلف را هم فرا بگیرید. بعد از طی کردن تمام دوره‌ها و یادگیری تجربی این رشته در سالن‌های آرایشی مختلف، لازم است که سرمایه لازم برای شروع به کار را داشته باشید. اولین چیزی که باید به آن فکر کنید، اجاره یا خرید یک مکان است. هر چه قدر که در نقطه مناسب شهر اقدام به اجاره یک مکان کنید، می‌توانید مشتریان بیشتری در همان ابتدای کار داشته و کار خود را به افراد بیشتری معرفی کنید. منطقه مناسب، بیشترین تاثیر ممکن را روی ادامه روند فعالیت شما خواهد داشت.

در نظر داشته باشید که کلینیک پاکسازی پوست تفاوت‌هایی با سالن پاکسازی پوست دارد و بسته به سطح بودجه خود و اهدافی که دارید، می‌توانید به سراغ‌شان روید. بهتر است که در ابتدا فعالیت خود را در یک واحد تجاری شروع کرده و دردسر شروع کار در اماکن مسکونی را به جان نخرید. می‌توانید در یک سالن آرایشی یک صندلی هم اجاره کرده و با سرمایه کمتری کار خود را شروع کنید.

خرید تجهیزات پاکسازی پوست

بعد از فراهم‌سازی مکان مورد نیاز برای فعالیت، حال باید تجهیزات مورد نیاز خود را هم خریداری کنید. برای کار در رشته آموزش پاکسازی پوست باید وسایلی مانند دستگاه بخور، درمار رولر، کاردک، پیش‌بند و حوله یک بار مصرف داشته باشید. خرید انواع کرم برای بعد از عملیات و ماسک‌های مخصوص هم به شما کمک می‌کند که خدمات بیشتری به مشتریان خود ارائه داده و نظر مثبت آن‌ها را جلب کنید. اسکراب‌ها، میکرودرم و لوسیون‌ها را هم در ادامه می‌توانید خریداری کنید. قیمت دستگاه بخور در کشور بسته به برند سازنده و امکاناتی که ارائه می‌کند، متفاوت است.

قیمت بهترین دستگاه‌های بخور در اسفند ماه سال ۱۴۰۲، از ۲ میلیون تومان تا ۱۵ تومان متغیر است و در صورت علاقه‌، می‌توانید مدل‌های ساده‌تری را هم با قیمت ۱۵۰ الی ۳۰۰ هزار تومان را خریداری کنید. درمارولر هم قیمتی بین ۱۰۰ الی ۲۰۰ هزار تومان داشته و یک سری ابزارهای ساده کار خود را در همین رنج قیمت می‌توانید خریداری کنید. به‌طور کلی، پیش بینی می‌کنیم که با تامین مبلغ بین ۱۰ الی ۱۵ میلیون تومان، می‌توانید حداقل تجهیزات اولیه مورد نیاز خود را با کیفیت مناسب خریداری کنید. قیمت برخی محصولات بالا است و توصیه می‌کنیم که حتما مدل‌های خارجی با کیفیت آن‌ها را خریداری کنید.

برخی از دستگاه‌های حرفه‌ای هزینه بالایی دارند و می‌توانیم به دستگاه میکرودرم اشاره کنیم که بین ۹ الی ۱۲ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. دستگاه جوان‌ساز پوست را هم در کیفیت بالا می‌توانید با قیمت ۱۴ الی ۱۷ میلیون تومان تهیه کنید. مدل‌های ساده‌تری از این دستگاه‌ها را می‌توانید برای شروع کار خود خریداری کرده و در آینده با افزایش درآمد خود، پکیج کامل و با کیفیت‌تر آن‌ها را برای مرکز پاکسازی پوست خود انتخاب کنید.

آموزش آرایشگری با رز سرخ

مجموعه رز سرخ به‌عنوان یکی از بهترین مراکز برای یادگیری دوره‌های آرایشگری شناخته می‌شود. مربیان مجرب و کارآزموده در این مرکز مشغول به کار هستند و می‌توانید از سراسر ایران برای طی کردن این دوره‌ها مراجعه کنید. دوره رنگ مو، آموزش پاکسازی پوست، آموزش میکاپ، آموزش میکروبلیدینگ، آموزش پدیکور، آموزش اکستنشن مژه، آموزش شینیون  و دیگر رشته‌های پر طرفدار در این مجموعه ارائه شده و هر کدام از آن‌ها را می‌توانید به صورت مبتدی و پیشرفته در عرض چند ماه یاد بگیرید. در ادامه یک سری از مهم‌ترین ویژگی‌های این مرکز را با شما در میان می‌گذاریم.

  • ارائه مدرک فنی و حرفه‌ای
  • سرفصل‌های معتبر و به روز در همه دوره‌ها
  • امکان دریافت مشاوره و حل مشکلات حتی بعد از پایان دوره
  • دریافت جدیدترین تکنیک‌ها با کمک ابزارهای پیشرفته هر رشته

با مراجعه به وب سایت rosesorkh.com می‌توانید اطلاعات بیشتری از تمامی دوره‌ها دریافت کنید. امکان پیش ثبت نام در دوره‌ها هم فراهم شده و جزئیات هزینه هر دوره را هم می‌توانید دریافت کنید. یک سری مقاله‌های جالب آموزشی هم برای علاقه‌مندان آرایشگری فراهم شده است. با تماس از طریق شماره تلفن ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲، می‌توانید سوالات خود را مطرح کرده و در مورد شبهات خود با تیم پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا