مزایای ماساژ صورت با گوی یخی

یک قطعه پارچه را به دور گوی یخی بپیچید تا پوست شما با یخ در تماس مستقیم نباشد. گوی یخی را به مدت 10 تا 15 دقیقه روی ناحیه مورد نظر قرار دهید. سپس گوی یخی را بردارید و پوست را با آب خنک بشویید. این روش را تا 3 بار در روز تکرار کنید.

به گزارش پارسینه پلاس، گوی یخی از جمله ابزار مراقبت و جوانسازی پوست است. این محصول عملکرد کاملاً غیرتهاجمی دارد و استفاده از آن منجر به لیفت شدن، افزایش زیبایی، افزیش کلاژنسازی و در نهایت حفظ جوانی پوست بدن و صورت می‌شود. در صورتی که طرز استفاده از گوی یخی برای صورت را بیاموزید، می‌توانید با استفاده از آن بروز اثرات شایع پیری پوست را به تاخیر بیاندازید.

با وجود اینکه از گوی یخی می‌توانید جهت ماساژ پوست کل بدن استفاده کنیم، اما عمدتاً افراد از آن جهت ماساژ پوست صورت استفاده می‌کنند. بسته به دلیل استفاده از گوی یخی یا آیس گلوب مدت زمان مصرف آن روی پوست صورت و نحوه استفاده از آن متفاوت است.

استفاده از گوی یخی پس از لایه برداری صورت، می‌تواند به پوست شما کمک کند تا آرامش بیشتری پیدا کند و بازیابی شود. روش استفاده از گوی یخی پس از لایه برداری صورت به شرح زیر است:

گوی یخی

پس از لایه برداری صورت خود، پوست خود را با آب شستشو دهید تا هرگونه مواد ناخالصی که باقی مانده از بین برود.
سپس پوست خود را با دستمال مرطوب خنک کنید. می‌توانید از پک یخی استفاده کنید یا از آب سرد برای انجام اینکار استفاده کنید.
گوی یخی (آیس گلوب) را روی صورت خود قرار دهید.
در صورتی که پوستتان خیلی حساس است می‌توانید گوی یخی را داخل یک پارچه یا حوله تمیز گذاشته و سپس روی پوست بکشید. در این صورت جلوی ایجاد سوختگی یا آسیب به پوست در اثر سرمای زیاد گرفته می‌شود.
گوی یخی را بین ۱۰ تا ۲۰ دقیقه روی صورت خود قرار دهید. می‌توانید به طور چرخشی آن را حرکت داده و روی همه قسمت‌های صورت خود ماساژ دهید.
پس از گذشت زمان لازم، گوی یخی را از روی پوست صورت خود بردارید و با یک دستمال تمیز پوست را خشک کنید.
در ادامه، می‌توانید تونر و ضدعفونی کننده را به پوست صورت خود بمالید تا بهبود پیدا کند و برای استفاده از محصولات مرطوب‌ کننده آماده شود.

 

منبع: دلگرم

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا